Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TD

Není pravda, že by emise NOx před snahou o omezení COx neexistovaly nebo byly mnohem menší. O emise NOx se dlouho nikdo nestaral, poprvé je začala řešit až Euro 3 (rok 2000). Tehdy byla norma stanovena na 0,5 g/km. Dnes se pohybujeme na 0,08 g/km, tedy asi na šestině původní hodnoty.

Z měření v reálném provozu víme, že nové vozy už tyto limity opravdu splňují. A není důvod si myslet, že by vozy před zavedením Euro 3 měly emise 6x nižší, než kolik tehdy Euro 3 stanovilo. Takže zlepšení tu každopádně je. Akorát se až cca do roku 2016 dost podvádělo, takže se emise snižovaly jen na papíře, zatímco v reálu se vesele čoudilo stejně jako dřív, samozřejmě za neustálého řevu jak jsou zpřísňující se normy pro automobilový průmysl likvidační.

0 0
možnosti
VV

Nevim proc jste to pane Vesly v 14:19 napsal, ale napsal jste tam opravdovy nesmysl.

Ti politici se pod tlakem svych volicu snazit o i pro nase vnuky a pravnuky obyvatelny svet.

Ale ti jenodussi lide to nechapou. Zajimave je, ze hlkavne v tech zemich, kde jim komuniste vtloukali do hlavy ze plneni planu je nade vse.

0 1
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3635x
Prosazuji svobodu, kapitalismus a minimální vměšování státu do života jednotlivců. Bez politické příslušnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy