Středa 11. prosince 2019, svátek má Dana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 11. prosince 2019 Dana

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Matyas Sandorf

Jaké štěstí,

že nám nevládne ČSSD ... ta by jen zvyšovala daně a poplatky :-P

0/0
4.9.2012 12:48

haes

Pravice? Levice?

Dnes už vůbec nejde o to, zda radši pravici nebo levici. Dnes tady stojí člověk proti mafiánskému státu. Bez ohledu na to, kdo je právě u kormidla.

+2/0
4.9.2012 8:05

haes

Re: Pravice? Levice?

Samozřejmě z toho plyne, že stát je třeba minimalizovat a omezit tak vliv státu na život člověka, a to jak v rovině osobní, tak v rovině finanční. Laissez faire!

+1/0
4.9.2012 8:08

weneto

Re: Pravice? Levice?

Jistě, protože nám pravicoví rozpočtové problémy neumí řešit jinak než zvyšováním daňové zátěže a z toho co se vybere navíc kradou jako straky, je potřeba tam ty samé pány volit do úplného zblbnutí, neb jen oni nakonec změnší úlohu státu.

Je to hezká víra, pravidelně na ní skáče cca 25% voličstva, ale já osobně nikdy nepochopil - jak ODS potažmo uskupení za církevní restituce čili strana postlidová, tyto naděje reálně naplňuje? Dostali šanci na 8 let u kormidla a včem je nižší role státu?

0/0
4.9.2012 9:57

haes

Re: Pravice? Levice?

To já jsem taky nepochopil, jak se může ODS nazývat pravicovou stranou, když, jak píšete, řeší rozpočtové problémy zvyšováním daní a nikoli zmenšováním státu. Role státu za vlád ODS je stále vyšší.

0/0
4.9.2012 10:09

Daniel P.

mýlíte se

"Tyto strany dnes provádí jednoznačně socialistickou politiku"

Toto není pravda. Jejich "opatření" socialistická jsou, ale nejde o to přerozdělit peníze a koupit si za to hlasy voličů, jediný záměr je naplnit rozpočet, aby bylo co tunelovat. Nelze tedy tvrdit, že jejich "politika" je pravicová nebo levicová - jediné co lze říct, je, že stát řídí profesionální podvodníci, a všechny jejich záměry nesměřují k ničemu jinému než k jejich přímému obohacení.

Že to stát zbankrotuje, to nevadí, oni s tím počítají a v podstatě jde o to urvat si maximum z toho, co zbývá, než emigrují.

+1/0
4.9.2012 8:01

Daniel P.

Re: mýlíte se

A proč by měli plánovat úplné rozkradení, zabití svojí dojné krávy a útěk? Protože taktika hit and run je vlastní podvodníkům co svět světem stojí. Ten, kdo moc dlouho působil na stejnéím místě a kradl stejným způsobem, vystavil se riziku, že se jednou ucho utrhne. Nejlepší taktika pro podvodníky tedy je "urvi co můžeš bez ohledu na následky, co tě přímo neohrožují, a rychle zmiz". A přesně toto se tu teď děje.

0/0
4.9.2012 8:04

morre

Aby

člověk docílil nějakého srovnání,/dle mne /nejlepší je ůvest to na příkladech/pokud mořno pravdivých/,což

se z článku dost tendenčího vyčíst nedá sorry...Vysoké sociální jistoty/podpory,sociálky na kde co/vysoce zneužívané,zavedl V.Klaus,Každá vláda slibovala snižování stá.byrokracie.administrativy,neřízené nárusty uředníku redukovat,opak byl pravdou,při čím dál větší technice se počty ůředníku zvyšovaly-až nynější vláda snížila objem prostředků o řekněme 10-20% do této sfery,daně jso menší,nežli za 6,7%růstu hdp....

0/0
3.9.2012 23:13

jirka1965

kk

Možná proto, že nosí ty správné ponožky k sandálům, Honzíku.

0/0
3.9.2012 22:02

Olymp

Re: kk

Dotaz, nechceš v tý Austrálii už zůstat nadobro? Určitě se tam uplatníš. :-);-D

+1/0
4.9.2012 6:12

1absolutus

Z tohoto článku

Nebude mít Šimoník ani Rudla radost. ;-(

+3/0
3.9.2012 21:54

jirka1965

Re: Z tohoto článku

tak komunisti typu absolutus taky ne. Dotaz: byls někdy v řivotě v Ausrtálii.?Já ano a chystám se tam znovu - pokud bys tam byl, tak bys pochopil.

0/0
3.9.2012 22:09

1absolutus

Re: Z tohoto článku

DNFTT

+4/0
3.9.2012 23:45

raz

Průšvih české poltiky je to

že v parlamentu už není žádná skutečně pravicově-konzervativní strana a ryze liberlální strana v Česku nikdy šanci nakouknout do Parlamentu nedostala. A obávám se, že nikdy ani nedostane, protože Češi liberálové už ze své podstaty nejsou. TOP09 není politickou stranou v klasickém slova smyslu, to je jen one man show pana Kalouska a ODS se přetavila ve středově populistickou stranu jejíž praktická politika je  velmi blízká ČSSD což dokazují funkční koalice těchto stran v krajích a větších městech.

Takže kdo z voličů ctí skutečně pravicové konzevrativní  hodnoty musí riskovat možná ztracený hlas a volit nějakou nyní neparlamentní stranu. Je to pořád lepší než trpce litovat své volby jako jí lituje velká množina bývalých voličů ODS.

+2/0
3.9.2012 21:45

Jarka Pavlíčková z Prahy

Názor

Když si odmyslím to zvyšování daní, musím konstatovat, že ODS a TOP 09 jsou pravicovými stranami. Pravicové strany usilují o hierarchii ve společnosti, podporují svobody jednotlivce zejména v oblasti výkonu ekonomické činnosti, dále podporují kulturní tradice, tedy i církve. Co se týče toho zvyšování daní, tady ještě musím konstatovat, že tady jde o omezení předlužování, takže i z tohoto pohledu je třeba tvrdit, že ODS a TOP 09 jsou jednoznačně volitelnými pravicovými stranami.

+2/0
3.9.2012 19:56

Sedřený kůň

Re: Názor

Hezká víra, vy byste určitě v 50 tých letech juchala v modré košili a rozorávala meze. :-)

Já tedy na téhle mafiánské tlupě hochštaplerů a zlodějů vůbec nic pravicového nevidím, tady nejde o pravicovou nebo levicovou politiku tady jde jen o to být u toho kradení a zajistit si beztrestnost.

Pravicové hodnoty jsou třeba určitě nekrást,  nelhat, čest, morálka což hoši střihu Kalousek a jeho lokaj Nečas  jaksi neznají vůbec význam těchle slov.

A pročpak že nám to zadlužování po Kalouskovic reformě č. 1 za Topolánka tak závratně roste, není to náhodou z důvodu daňového megapopulismu Kalouska za Topolánka, v důsledku kterého se zhoršila situace státního rozpočtu o dalších 100 mld. ročně ?.

+4/0
3.9.2012 20:06

šelma6005

Re: Názor

Hmmm, hezky vylízaná palice! Jen tak dál, dnes se vaše názory nosí...

+1/0
3.9.2012 21:21

raz

Re: Názor

Pní Pavlíčková, zcela zásadně se mýlíte. Jedním ze stěžejních znaků pravicové politiky je usilování o co možná nejmenší stát, který co nejméně zasahuje do života občanů. Současná ODS i TOP 09 stát programově posilují a aby jeho financování utáhly, tak zvyšují daně. Snižování výdajů státu a podpora konkurenceschopnosti  nízkými daněmi je cesta kterou má pravice volit  ke snižování deficitu veřejných rozpočtů. Tak si to srovnejte v hlavě jestli to ODS a TOP09 dělá, když chtete tvrdit , že to jsou pravicové strany hodné volby od pravicových voličůi.

+1/0
3.9.2012 21:55

Marbot

Re: Názor

Ale to není úplně pravda - například USA, které nikdo nebude podezřívat z levicovosti - mají obrovský stát a do života občanů zasahují způsobem, jaký si u vás nedokážete ani představit.... Jen tento stát a omezování občanů nesměřuje tolik k sociální oblasti, ale k upevnění a udržení dominantního vojenského a ekonomického postavení ve světě... není pravda, že pravice rovná se automaticky malý levný stát....

0/0
4.9.2012 9:06

hasler

LETOS

Jako každé volby na volební lístek napsat "nasrat" !

0/0
3.9.2012 19:50

Sedřený kůň

Re: LETOS

Tohle té mafii ale moc neuškodí, to posílí jen pozice jejich věrných fanklubů aby vesele mohli pokračovat ve svém "díle".

0/0
3.9.2012 19:57

karel_vvv

Parlamentní strany jsou nevolitelné

Není to již politika, ale vyjednávání mafie. Normální zločinecký syndikát, který má pracky na všech úrovních státní správy. Jako v tom polovtipu: 1994 - BIS hlásí, že organizovaný zločin proniká do státní správy. 2012 - BIS hlásí, že státní správa pronikla do organizovaného zločinu. O pravici a levici se nedá vůbec mluvit, to existuje jenom ve volebních heslech.

Jako pravičák volím SSO, sice je to marné, ale je to poslední pokus před volbou nohama.

+5/0
3.9.2012 19:27

Gašpo_3

Re: Parlamentní strany jsou nevolitelné

Máte pravdu. Jediné čo može volič urobiť pre túto zem je nevoliť parlamentnú stranu. A to samozrejme s nepredvídateľným výsledkom. Ale horšie to už byť nemože. Bohužiaľ.:-/

0/0
3.9.2012 19:43

certik_bertik

to

tady oznamujete?A proč?Nikdo vám nenařizuje je volit, stran máte na výběr dost

0/0
3.9.2012 19:27

Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín v2.0

Pravicový a liberální?

Děláte si hýždě? Pouze méně socialističtí. Tu chybu, že jsem volil ODS už opakovat nebudu. :-/

Příště radši zkusím něco, co se opravdu tváří jako pravicová a liberální strana.

+1/0
3.9.2012 18:53

lpacička

A..

..co to má společného se "socialistickou politikou?"8-o

0/0
3.9.2012 18:28

kaktusak

Vláda hájí zájmy vrchnosti, takže je pravicová.

Ano, posiluje byrokracii a přerozdělování, zvyšuje daně, zadlužuje. Ale všechno to dělá v zájmu horních deseti tisíc a proti zájmům miliónů pracujících.

+2/0
3.9.2012 18:12

bindis

ODS ani POT

Nejsou strany a pravicové už vůbec ne. Jsou to kluby zbohatlíků a jde jim jen o zob. A o občany? Na ně kašlou. Tak proč tolik slov. Je to smutný příběh.

+2/0
3.9.2012 17:36

pátý ze tří mušketýrů

Asociální vláda, tedy pravicová!

Tak tohle je naprostý blud. Tahle vláda rozhodně není socialistická. Je silně asociální viz zmražení důchodů, nucené práce pro nezaměstnané, snížení dávek invalidům, mateřská atd. V tomhle směru je to naprosto nejhorší vláda od roku 89. Tvrdit tedy, že je to socialistická vláda je velká drzost, nebo neznalost.

+9/0
3.9.2012 17:09

šelma6005

Re: Asociální vláda, tedy pravicová!

Stručně a trefně napsané.

BTW se celkem divím že nucené práce neřeší ústavní soud. Pokud vím, tak ČSSD a KSČM podali stížnost na ÚS ten ale zaspal.

+1/0
3.9.2012 17:12

pátý ze tří mušketýrů

Re: Asociální vláda, tedy pravicová!

Já to také nechápu. Za každou práci má být odpovídající mzda. Přitom tyto práce musí zdarma vykonávat i nezaměstnaní nepobírající žádné dávky. Něco takového měl Ústavní soud dávno zrušit.

+1/0
3.9.2012 17:19

romualda

Re: Asociální vláda, tedy pravicová!

To je to - levice zvyšuje daně, ale zároveň za to nabízí jakousi protihodnotu. A současná vláda zvyšuje daně a protihodnoty, služby státu žádné, naopak je ruší.

+2/0
3.9.2012 19:33

kelner

Doporučení

Dovolím si doporučit autorovi, aby si našel definici co je pravice a co levice. Obávám se totiž, že autor za pravici považuje to "správné" a za levivi to "špatné". Jeho výplody pak působí velmi úsměvně.

+2/0
3.9.2012 16:59

šelma6005

Re: Doporučení

Víte, ono dnes je v módě kydat hnůj na levici. Taky se často argumentuje tím, že levici volí ti méně vzdělané. Tedy já mám VŠ elektro, a přesto preferuji levici.

Ono totiž ta fráze že každý se má o sebe postarat sám by měla opodstanění kdyby práci sehnal každý kdo chce pracovat. Víme že tomu bohužel tak není.

+3/0
3.9.2012 17:16

oslik

Re: Doporučení

A nebude to náhodou tím, že levice se svou snahou všechno regulovat a kontrolovat dusí podnikatelské prostředí, tedy i trh práce? Zcela konkrétní příklad: naše pracovněprávní předpisy jsou natolik regulační, že se mi prostě nevyplatí najímat zaměstnance, přestože bych případně mohl. Zařídil jsem si tedy své živobytí tak, abych se nutnosti nabírat zaměstnance vyhnul. A nejsem v tom zdaleka sám. Ti, kteří zaměstnance mají, jsou velmi opatrní při jejich náboru, protože se jich nemohou snadno zbavit, v případě nouze, nebo když je to netáhlo. Levicová politika jasně generuje nezaměstnanost. A přidáme-li k tomu její snahu o zvyšování daní, pak nám Bůh pomáhej... :-/

+3/0
3.9.2012 17:26

pátý ze tří mušketýrů

Re: Doporučení

Již 6 let tady nevládne levice. Čím to, že nezaměstnanost neklesá ? Špatného zaměstnance lze propustit ve zkušební době, nebo uzavřít smlouvu na dobu určitou, takže to co píšete jsou výmluvy. Situace je taková, že mnozí podnikatelé uživí své zaměstnance jen někdy a za určitých podmínek. O takovéto taky "zaměstnavatele" nikdo nestojí.

+3/0
3.9.2012 17:47

oslik

Re: Doporučení

Protože tu nevládne ani pravice, ale tlupa korupčníků a mafiálnů (přidejte si tam i jejich věrné souputníky z ČSSD, je to stejná pakáž).

Ano, jsou situace, kdy je možné zaměstnance uživit jen za určitých podmínek. Klasicky při sezónních pracích. Bohužel, vlivem vysokého zdanění a jiné buzerace ze strany státu se okruh takovýchto zaměstnavatelů rozšířil víc, než je zdrávo.

+2/0
3.9.2012 17:56

pátý ze tří mušketýrů

Re: Doporučení

Bohužel je to tak, práce zaměstnanců je opravdu neskutečně zdaněná, ať na straně samotných zaměstnanců, tak na straně zaměstnavatelů. Ale proč to tak je? Stejně jako DPH lze i toto zdanění velice snadno evidovat a vybírat. Než by si stát pracně a s potížemi došlápl na nepoctivé podnikatele,  tak jednoduše vybere toto.

0/0
3.9.2012 18:18

oslik

Re: Doporučení

Klasická pravice oslabuje stát a posiluje soukromou iniciativu lidí, nechává jim prostor a maximum možných prostředků, které si svou prací vytvoří. To ani jedna ze současných stran už pěkně dlouho nedělá, naopak, stát stále v nějakých cyklech posilují a daňové poplatníky dusí zvyšujícími se odvody všeho druhu. Příčina je přitom velmi jednoduchá - čím víc peněz proteče přes státní pokladnu, tím více se z ní dá ukrást tak, aby to nebilo přímo do očí.

+1/0
3.9.2012 18:27

pátý ze tří mušketýrů

Re: Doporučení

Tak v té poslední větě se shodneme :-) Kdyby se tady tak nekradlo a neplýtvalo stačily by nižší daně na víc věcí.

0/0
3.9.2012 18:30

šelma6005

Re: Doporučení

To jsou klasické pravicové kecy. Běžně se přijímají zaměstnanci na dobu určitou. Je to poprvé v životě kdy mám smlouvu na 1/2 roku. Tak se snažím pracovat tak aby šéf byl se mnou spokojen.

A potom, když je někdo netáhlo, lehce se ho zbavíte. Firmy už nemusí platit odstupné. A za neplnění pracovních úkolů lehce vyhodíte kohokoliv. Tak tu nekecejte.

A za třetí nevím o jakých regulacích tu mluvíte. Já vím, ksindlům vašeho ražení by se hodilo nemít vůbec žádný zákonník práce a sprostě sdírat pracující. S většinou malých podnikatelů mám ty nejhorší zkušenosti. A to nejsem žádné netáhlo, naopak, jsem hrdý na svou odbornost a samovzdělávání - ve vývoji v elektronice to ani nejde

+1/0
3.9.2012 17:56

oslik

Re: Doporučení

Hezký, už víte, že jsem ksindl. No jen tak dál. ;-D

A jestli nevíte, o jakých regulacích tu mluvím, tak si sám vyzkoušejte být zaměstnavatelem (já to zkusil) a pak sám rychle poznáte. Ne, v tomhle bordelistánu odmítám kohokoliv zaměstnávat. To se raději zřeknu zisku z vykořisťování těch nebožáků vašeho typu. ;-D

0/0
3.9.2012 18:19

šelma6005

Re: Doporučení

Ha, vtipálek. Nebožák mého typu ;-D

To zase já se rád zřeknu zaměstnavatele jaký by ste byl vy, nebožáku podnikatelská Rv

0/0
3.9.2012 18:25

oslik

Re: Doporučení

No to víte, když jsem ten ksindl, co ode mě můžete čekat jiného, že? ;-D

0/0
3.9.2012 18:28

šelma6005

Re: Doporučení

Přesně! ;-D

0/0
3.9.2012 18:29

pouze svazák je dobrý člověk

Re: Doporučení

Podle Vašeho projevu jste přesně prototypem zaměstnance, které všichni milují.

0/0
3.9.2012 20:54

šelma6005

Re: Doporučení

Ano, vážím si svých schopností a vím jakých pracovních výsledků jsem dokázal ve vývoji. Co je na tom špatného, že si nenechám kálet na hlavu od takových jako vy. Vy podnikatelé potřebujete jenom takové ty ušlápnuté papuče. Ty se dají líp vykořisťovat.

0/0
3.9.2012 21:07

cadel

.............

VOLTE MALE STRANY !!

+6/0
3.9.2012 16:48

vsevedec

Máte sice pravdu,

ale bohužel alternativa k ODS či TOP09 není, takže se skřípáním zubů znovu jednu z těchto dvou...

+1/0
3.9.2012 16:39

Draggo

Re: Máte sice pravdu,

to je samozrejme pitomost.:-P

+8/0
3.9.2012 16:43

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz