Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Nastesti jenom v Cechach. Na Morave a ve Slezsku se zrejme bude moci zasnezovat jako doposud.

0 0
možnosti
RJ

Já bych zasněžování zakázala, tedy v Praze, konkrétně na závodišti ve Velké Chuchli. V mé story jde ovšem o něco jiného. Každý rok dostane Kateřina Neumanová 1 milion dotaci od magistrátu a nechá vyrobit umělý sníh na nepatrném plácku. Lyžuje se tam maximálně asi 20 dní (bylo tomu jak letos, tak v roce předchozím). Já samozřejmě nesouhlasím jak s dotací samotnou, tak s takovou blbostí jako vyrábět umělý sníh v Praze. Nebo lépe řešeno, když se jí to líbí, ať si to zaplatí ze svého. Já jí na to nemíním přispívat, natož když letos jako důchodce budu mít daně o 24 000 vyšší.

0 0
možnosti
JK

Já se považuji za zkušeného matadora v oblasti internetového trollení (since 1997) a přesto jsem od začátku neměl pochyby o autencitě toho článku. Znamená to:

A) společnost a politika je na tom opravdu tak špatně - obzvláště v souvislosti s NOZ, o kterém vyplouvají nepříjemné skutečnosti

B) stárnu

1 0
možnosti
ZS

No já jsem proti zasněžování zaznamenal již několik reakcí ze strany různých eko- organizací, takže vaše vize je možná reálnější, než by se mohlo zdát.

Jinak souhlas s tím, že pokud by se většina rovnostářských a regulačních opatření dotáhla skutečně až do konce, nestačili bychom valit bulvy. Třeba vysokým lidem by se měly sekat nohy, aby se nepovyšovali nad trpaslíky, nebo těm inteligentnějším provádět lobotomie, aby srovnali krok s retardovanými.

3 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3635x
Prosazuji svobodu, kapitalismus a minimální vměšování státu do života jednotlivců. Bez politické příslušnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy