Diskuse

My vás k té dobrovolnosti donutíme, holoto občanská!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neoliberalistické žvásty marginální partaje.

1 0
možnosti

Podle příspěvků zde bych pomahu čekala, že se vyvolá referendum o stanovení kvót kolik má mít kdo dětí! Nebo také jinak - mnoho dětí v rodině dává záruku jejich skvělé výchovy a v "žebříčku" úspěšnosti v dospělosti? A naopak - rodina s jedním dítětem není schopna vychovat člověka morálního, úspěšného ve všech směrech? A zcela obráceně, jistě znáte ze svého okolí. Takže bych už v této diskuzi dále raději nepokračovala. Spíše bych se zaměřila na to, proč tolik matek jde tak brzy zpět do zaměstnání a děti dává ve 2 letech do MŠ, které absolutně nejsou schopny zvládnout vzdělávání dětí předškolního věku a vedle toho pečovat o -ve velké většině - nemluvňata s plínami.

0 0
možnosti

...nemá-li někdo děti, bylo psáno i jinde, má i placené pokusy, nevyjdou-li, pak lze i malé děti osvojit (ale mělo by být v tomto případě právo výběru, jde o celoživotní závazek!). Každý by se měl "postarat o svého plátce důchodu" ! Vychovat děti je mimo jiné časová a finanční zátěž (bylo to i vyčísleno ) a bezdětní jsou tak ve velké výhodě. Vyšší zdanění jejich příjmů by tuto nerovnost mohlo zmírnit. V

1 2
možnosti
Foto

Pro vás jsou děti nějakou nepříjemnou zátěží?

Jste schopen jim to sdělit do očí?

6 0
možnosti
Foto

Já bych sakra i volil, ale co mám dělat, když jsou tam porád ti samí zlodějský kreténi...? Není koho vybrat !!

1 0
možnosti

Rodiny s dětmi by se jistě podporovat měly.Jakým způsobem...to je otázka,ale "naše" novomanželské půjčky měly svůj význam a pomáhaly mladým do začátku.Dnes banky nabízejí pouze zadlužení do důchodu a to se mi nezdá jako podpůrné k plození....našich potomků.

2 0
možnosti

Dle mého názoru by měly být daňové odpočty pro rodiny s dětmi mnohem vyšší než dnes. To je dle mého názoru ta správná podpora.

Dále...stát by se měl starat , aby se dalo přežít s minimem peněz. Dělá pravý opak. Vzpomínám , jak jsme za základní škole jeli za rok jednou na školní výlet a pětkrát za rok jsme šli do kina či divadla. Dnes děti zcela "dobrovolně" jsou nuceny jezdit na několik výletů za rok a rodiče za tyto akce musí pořád solit , solit a solit.

Na plavecký výcvik jezdíme do sousedního města , protože plavecký bazén v našem městě soudružky učitelky vyhodnotily jako nepoužitelný (pravděpodobně důsledek provize od autobusového dopravce , který ty děti do sousedního města vozí) . O zhovadilostech jako adaptační pobyty na středních a vysokých školách ani nemluvě. Proč musí rodiče starších dětí investovat spousty peněz do učebnic ? Nebylo by lepší , kdyby stát zafinancoval výrobu elektronických učebnic a každému žákovi/studentovi je poskytnul zdarma ? Tady by dle mého názoru měla také podpora jít...

1 0
možnosti

Proč by měli lidé, kteří nemohou nebo nechtějí mít děti, pykat za své rozhodnutí nebo životní styl?

Zdroj: http://janpolanecky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=554796

Ti co nemohou mít děti,mají pár placených pokusů.Ti co je nemají......protože nechtějí,je jejich věc.Fakt ale je,že bez dětí,budeme a snad už i máme demografický problém a řešit ho migranty jistě nechceme.Druhá věc je,jak tato společnost pomáhá mladým ať s dětmi,či bez nich....já říkám,že málo,či vůbec....

0 0
možnosti
Foto

Stát mladým pomůže nejlépe tak, že jim dá svobodu bez přílišných a zbytečných regulací. Ale ty přece upřednostňuješ zbytečnou a drahou regulaci všeho, tak nějak nevím co se ti na nynějším systému nezdá.

0 0
možnosti

Ono to celé není jen o volbách. Problém je, že průměrný občan odvolí podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a domnívá se, že teď už to zvládnou politici. Obvykle občan volí jen strany, nikoli konkrétní osoby... nebo dokonce osobnosti. A dál se zbavuje jakékoli odpovědnosti za kroky jím volených politiků... ale politici jsou jako nevychované děti. Párkrát jim povolíte uzdu a už je nikdy nezkrotíte a budu se vymlouvat, lhát a dělat přesný opak toho, co po nich chcete...

Takže volbami to jen začíná, ale dál tu chybí občanská regulace a pro politiky jasná zpětná vazba. Nestačí být jen nespokojený a lamentovat nad pivem, jak je to všechno na ho**o. Dokud se lidi nenaučí jasně a nahlas říkat, co chceme a co ne, nebudou si z nás ti nahoře nic dělat a nikdy nebudeme mít demokratickou společnost...

2 0
možnosti

To mi připomíná povinně dobrovolné přesčasy v práci. Já taky nevstoupil do jiskřiček.

0 0
možnosti

S napětím očekávám, kdy někoho "sociálně spravedlivého" napadne, že bezdětný soused bydlí ve 3+1, zatímco jeho početná rodina se tísní v garsonce a nastěhuje se mu do bytu. To už tady taky jednou bylo.

15 0
možnosti

Tak já nevím. Sama mám 5 dětí, na mateřské dovolené (jako že se jen starám o děti a nepracuji) jsem byla pouze 2 roky, pak už jsem vždycky pracovala (i v porodnici). Musela jsem, žádné příspěvky od státu jsem nikdy nebrala a neberu a tu holotu je třeba uživit, že jo.

Dovolenou jsem neměla asi sto let a nezastavím se od rána do noci každý den včetně víkendů. Také mi přijde nespravedlivé, že moje děti a děti jejich dětí budou živit i ty jednotlivce, kteří se dobrovolně rozhodli pro život bez dětí (těch, co je mít nemohou je mi opravdu líto) a život si užívají s nohama na stole a prochrněj celý víkend. Ale je mi to fuk. Páč až fakt budeme staří, já budu mít kolem sebe pořád nějaké děti a budu mít krásné a radostné stáří jako moje babička a pod mostem neskončím. Na rozdíl od těch dobrovolně bezdětných - těm ten nuzný důchod vystačí leda tak na pár suchých rohlíků a vyteplenou krabici pod ten most, na víc jednoduše za stávajícího systému nebude.

Ty děti mám samozřejmě proto, že mě to prostě baví, těší a životně naplňuje, nikoliv proto, aby mě měl kdo v důchodu živit :-)

A ti nedobrovolně bezdětní - věřím v karmu - o ně se také někdo určitě postará.

2 0
možnosti