Čtvrtek 12. prosince 2019, svátek má Simona
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 12. prosince 2019 Simona

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a92n 68G45u59l44á94n 5792529683

Připomínám, náhradní matky s adopcí nesouvisí. Někteří se k tomu uchylují kvůli možnosti adoptovat dítě svého partnera. Jinak je to o tom, že stejně jako ostatní máme potřebu něco po sobě v tomto světě zanechat. Stále máme tu touho po rodině, jako ostatní, to orientace neovlivňuje. Nemáme ani potřebu, aby bylo dítě stejně orientované jako my, spíš naopak. Občas nám na tom aby bylo heterosexuální záleží i více než heterosexuálům, protože víme co by poté museli prožívat. Není náhoda že je v dnešní společnosti většina sebevražd mladistvých právě kvůli sexuální orientaci. Myslím si že homosexuální pár je pro dítě rozhodně lepší volba než ústav nebo adopce jednotlivcem. Milující rodiče a stabilní zázemí jsou něco, co potřebuje každé dítě. Bral bych prioritu co se týče adopce následovně muž+žena > muž+muž/žena+žena > jednotlivec. I v přírodě je přirozené, že se o jedince co přišli o rodinu postará jiný pár, často homosexuální, který by se k dítěti jinak nedostal, tudiž i homoparentální rodina je přirozená. Spíš bych se bavil o tom že rodina kde je muž+žena je typická a muž+muž/žena+žena méně obvyklá, v přírodě jsou totiž normální všechny tyto varianty. Předsudky bych odsunul stranou, protože jsou to v 99% totální nesmysly, viz promiskuita, monogamie vs polygamie ... gay muži jsou v těhle ohledech stejní jako všichni ostatní muži. Pokud bude někdo narážet na to, že někteří mají blízko k ženám, což je menšina i mezi gayi, zeptám se vás, co je špatného na ženách ? V případě lesbiček, co se chovají jak muži, co je špatného na mužích ? Stále se tito menšinoví jedinci chovají jako jedno z těchto pohlaví, případně od obou něco. Jejich kritikou vlastně kritizujete i pohlaví, jako které se chovají.

0/0
8.12.2017 21:06

F98r60a25n53t78i21š16e96k 54V15e10s43e79l71ý 5442133920880

Představa, že se adopce homosexuálními páry prosazují proto, aby si noví rodiče brali děti z dětského domova, je naivní. Určitě jich několik málo bude, ale bude to výrazná menšina.

Primárním cílem je, aby si homo pár mohl nechat odnostit dítě (v případě mužů) nebo si jedna partnerka nechá udělat dítě (v případě žen) a pak si dohromady to dítě adoptovaly jako pár. Důsledkem toho je, že si pak lidé doslova nakupují děti od náhradních matek (např. Elton John s partnerem).

A jestli mám nějaký základ pro své morální rozhodování, tak je to tohle: Obchod s lidmi, kteří nemohou vyslovit svůj ne/souhlas, je nepřípustný.

0/0
5.12.2017 10:46

P51e36t61r 58T35r98y60š59č81u36k 5833894749741

Dobrý článek - včetně jediného prvdivého konstatování - přirozená(a normální rodina) je ta hetero s vlastními dětmi..

Lidstvo holt zdegenerovalo a přijalo nemalou měrou za pravdivé tvrzení o lepší hmx než dětský domov. Což samozřejmě nemá žádnou oporu - mimo jednostranně vedené studie a fanatismus levičáků.

+3/−3
4.12.2017 10:31

J95a49n 92H22r86u17š68k96a 9154207577460

to jako tvrdíte, že monogamní rodina je přírodně přirozená?...nebo jen v křesťanství?:)

tyhle kecy co lidé plácají, jen pro to, že jsou "normálně" pro ně, to miluji...

Apropos. dnes je naprosto přirozená a normální rodina ve formě rozvedené matky samoživitelky a milujícího otce (strýčka), který chrání a zabezpečuje dle křesťanských hodnot svojí už třetí rodinu...

+1/−3
4.12.2017 10:45

P77e61t22r 95T11r56y50š16č37u25k 5163494359261

Chápu že Vám to nemyslí, ale něco vám zřejmě zaslepilo mozek, - jednak nepíši o monogamní rodině, ale o heterosexuální.

Za druhé heterosexuální vztah vedoucí k monogamním svazkům je v přírodě poměrně častý jev u hodně K stratégů.

Samostatnou kapitolou je přechod z poly- na mono- což je jev pozorovatelný po celém světě u všech inteligentních kultur - v době příchodu křesťanství to u nás byla především výsada šlechty (i dlouho po příchodu). Např. polygamie byla v této době velmi často reakcí na vyšší mortalitu mužů (například u Slovanů si bral muž ženu po zemřelém bratru apod.).

Apropos - častá není synonymem přirozená. Rozvedená samoživitelká není normální rodina (z biologického, psychologického ani sociologického pohledu) ale neúplná rodina, no už vůbec rodinou není jakákoliv karikatura rodin (třeba homosexuální). nebo člověk se psem...

+2/0
4.12.2017 11:17

J92a29n 38H78r22u64š40k35a 9464397777310

aha takže nromálním je ta , co si myslíte vy nebo jak? z jaké doby je normální normální....? a normální je synonymem přirozené? navíc jde o to, jestli je lepší aby dítě nemělo rodinu vůbec, nebo alespoň nějakou...

+1/0
4.12.2017 11:57
Foto

M25a85r29i54e 31J51a10n87d30o97v46á 8851353375486

A v těchto svazcích je možná nejvíc zneužívaných děti, když si hodný "strýček" hraje s nezletilou dcerou své družky.

+1/0
4.12.2017 12:01
Foto

J67i46ř79í 42H52e86r70m24á49n67e35k 4966922152520

Můj kamarád Valdemar je Portugalec, ženatý s Nizozemcem ruského původu. Ale netuším, jestli už není rozvedený. Naposled jsem s ním z oka do oka hovořil, je to asi 8 let.

A v mezičase mi stručně oznámil, že se stal biologickým otcem postupně dvou dětí (dal sperma a peníze a stal se sponzorem).

Sice mi přes chat nedokázal vysvětlit svůj legální status, ale prostě, taková byla ta informace.

A píši to proto, že Valdemar tvrdil, že nizozemské úřady nepovolují, z pochopitelných důvodů, gay párům adopce chlapců.

+1/0
4.12.2017 10:30

J24a82n 27G79u40l64á86n 5822939643

Upřímně, pochopitelný důvod v tom nevidím. Napadají mě 2 věci které mohly být myšleny. 1) Homosexualita je vrozená. Láska a sexuální přitažlivost je chemie a ta se výchovou nemění 2) Jestli se bojíte toho že muž na muže vychová muže, můžete se bát rovnou i toho že muž na ženy vychová ženu.

0/0
8.12.2017 20:42

R49a46d94k93a 82P52o53k83o25r72n88á 1668963343435

Rozhodně lepší homosexuální pár než dětský domov už i proto, že v něm zázemí zůstává i po18 letech. Určitě si myslím že pár, který stojí o adopci na tom nebude finančně špatně, když stojí o ten proces a poté dokáže vytvořit děcku nejen citem ale i materiálně hezký domov. A zneužívání bychom mohli brát jako argument proti adopci i v heterosexuální rodině...když se tam tatík nebo někdo z příbuzných v tomto směru nevyvede.Rv.

+5/−4
4.12.2017 9:28

M53i71l79e86n95a 53K17l81o77u82č63k67o54v96á 2836800626852

Větší hrozba zneužívání dětí přichází od otčímů. Zejména zneužívání holčiček.

+3/−2
4.12.2017 9:02

V77l13a50d75i29m65í24r 80H23r76u42b63ý 4577853914469

Se stejnou logikou: Jakékoliv adopce podporují zneužívání dětí! Neboť v čem spatřujete ten rozdíl? Je pouze v ideologických klapkách na očích.

Ostatně: jak je to s případným zneužíváním v dětských domovech?

+4/−1
4.12.2017 8:55

J85a92n17a 95S97t21e41h63l27í20k29o83v98á 2869410910356

Zrovna nedávno jsem viděla film Pirko, takže jednoznačně jsem pro, protože je jedno jestli je rodina homosexuální, nebo ne, ale dá dítěti zázemí pro start do života a to je důležité! takže raději homosexuální pár, než ústav.

+5/−4
4.12.2017 8:44

V80l29k 31K92a77r51e23l 5717246400408

Zrovna nedavno jsem videl film Predator, takze jsem jednoznacne pro adopce v normalnich rodinach.

0/0
4.12.2017 12:36

M49i23c35h76a74l 18S20e90d73m66í87k 3659705856571

Celkem souhlas. Ovšem pokud by byly generálně povoleny adopce homosexuály, dovedete si představit ten řev, kdyby někdo chtěl dát při adopci přednost heterosexuálnímu páru místo homosexuálnímu?

+1/−1
4.12.2017 7:56

E19v46a 39K81o35r44b50e37l76o65v70á 4532186502

No tak budou řvát. Pokud se necháme zastrašit každým malým korektníkem, tak to stejně půjde s náma s kopce.

+2/0
4.12.2017 9:34

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz