Středa 11. prosince 2019, svátek má Dana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 11. prosince 2019 Dana

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B83o87h28u77š 13H10a49v62e80l 7680442567398

Co tak trest smrti pro kamionáky v levém pruhu. Pomůže?

0/0
4.1.2019 10:58

J66a98r50o76s48l45a52v 54D16u39š83e50k 3368103810500

Co slovo to perla, co věta to lež. Je to řečeno třeba s trochou nadsázky, ale zplodit tolik nesmyslů v jednom blogu, to je na zápis do knihy rekordů.

0/−1
3.1.2019 11:45

V11l41a95d53i46m74í98r 91H34r38u20b34ý 4877873484769

K lamentování jen jeden dotaz: kde dohledám údaj o růstu počtu střetů s chodci na přechodech. Jistě jste si to zjišťoval, když tak suverénně víte, že " „užitečná“ přednost chodců na přechodech stojí ročně desítky životů navíc".

Stejně nesmyslná jsou i ostatní Vaše tvrzení.

0/0
3.1.2019 10:44

S10t18a45n10i88s66l76a63v 10B41u42r21i47a28n 5583224624977

Zažili jsme tady daleko horší ministry - tuneláře.

0/0
3.1.2019 8:22

F69r20a97n60t90i26š71e15k 38K75a85d77l44e65c 1924123863372

Ještě jeden příspěvek: https://www.euro.cz/blogy/nesmrtelny-strejda-tok-1434518

Zmiňuje neporazitelný klientelismus na ministerstvu. Už jen proto je třeba rozprášit MD od kupole na střeše až po nejnižší patra sklepů.

Zároveň lze konstatovat, že ceny stavebních prací na dálnicích, silnicích a železnicích mají vskutku velké rezervy. Faltýnka a ANO nám byl sám ďábel dlužen...;-(

+6/0
2.1.2019 18:27

L90u97b17o88š 27C97h39l94u32m56s62k25ý 2260845788825

Já s autorem blogu v zásadě souhlasím. Nerozumím ale tomu, proč sem zatahujete Faltýnka. A především, za Ťoka cena výstavby kilometru dálnice stále klesala. Proti Řebíčkovi už je skoro na polovině.

+2/0
2.1.2019 22:42

I36v36a91n 64M78i94n29á96ř 7712754227301

Já bych s úvodním titulkem docela souhlasil, ale kde vzít tu jistotu, že následník nebude - ještě horší ??

+4/0
2.1.2019 18:15

Z25d80e12n26ě48k 61D53a78n94d70a 1121185

Souhlas s Vaším textem současně s výhradami a konkretizací od pana Kadlece.

Osobně mám názor k první části - Babiš. Nemyslím, že si nedovedeme představit částku 3mld. Odhaduji, že se ale vyplácí dle pravidel a právně t.j. nenapadnutelně. Jediné co se ocitlo na hraně tak, že se dá aplikovat žaloba je Čapí hnízdo. Neodůvodněné protahování je tak okaté, že zadává tušení politické objednávky, aby bylo stále dost munice.

+7/0
2.1.2019 17:54

V43l92a86d75i82m81í23r 70M61a58l86ý

Kde je brněnská dálnice? Na Kývalce, u Olympie, u Modřic, u Slatiny nebo na Rohlence?

+1/0
2.1.2019 17:13

F20r75a59n45t35i28š22e69k 29K35a63d82l12e41c 1804233103462

Souhlasím s Vámi v těchto bodech:

4) Personál MD je mimořádně nevýkonný. Nevím, nakolik je za to zodpovědný ministr, ale personální změny na místě ministra zatím nikdy nepomohly. Proto navrhuji poslancům a senátorům, ale vládu zaúkolovaly tím, že MD dopravy bude zcela zrušeno na dobu cca 1 roku. V průběhu 1 roku bude určený orgán vybírat nové pracovníky, mezi nimiž nebude ani jeden z původních úředníků ministerstva. Nevidím žádnou jinou možnost, jak práci MD zlepšit.

5) Jakékoliv návrhy na změnu či doplnění zákona o provozu na pozemních komunikacích jsou zcela nejapné, v rozporu s rozumem i ustanoveními okolních států. K nápravě navrhuji krok v bodě 4).

0/0
2.1.2019 16:43

F26r39a57n41t30i62š70e61k 35K20a95d92l40e16c 1544293523382

Vážený pane Polanecký, chtěl bych s Vámi souhlasit, ale nemohu:

1) represi na silnicích v ČR jsem za posledních mnoho let nezaznamenal. Dopravní policie ČR je téměř paralyzována nedostatkem peněz na paliva, servis a opravy služebních aut (peníze jdou na vysoké šarže, tj. na stabilizaci personálu). Měření rychlosti nepokládám za represi. Bohužel, Dopravní služba Policie ČR žádnou jinou aktivitu (kromě občasného měření rychlosti, hlavně na dálnicích) nevykazuje a slušné řidiče nijak nechrání proti zvůli těch, co ignorují jakákoliv pravidla i etiku.

2) Problematiku Ministerstva dopravy nelze zužovat jen na silniční dopravu. Stejně důležitá je problematika zejména železniční dopravy. Zajímalo by mne, jak hodnotíte práci MD v této oblasti. Troufnu si odhadnout, že málokdo může být s ní spokojen. Sám za sebe říkám, že MD je v této oblasti stejně nevýkonné, jako v oblasti silniční dopravy. Koridory se sice staví rychleji, než dálnice, ale stále pomalu. Neexistuje strategie pro přesun tranzitní přepravy nákladu ze silnice na železnici (geografická poloha ČR k tomuto kroku přímo napomáhá, vliv na spotřebu paliv a množství exhalací by byl... asi hodně velký).

3) MD ČR je zcela nefunkční v oblasti ekologizace dopravy v ČR (nejen té silniční). I když je ekologický přínos elektro-aut a -kamiónů zatím dosti nevýrazný (nikoliv diskutabilní), MD nevyvíjí jakoukoliv iniciativu, jež by nastartovala v ČR podmínky pro zlepšení situace. Ani nedokáže definovat, za jakých podmínek by bylo možné uvažovat o státní (tj. společenské) podpoře hybridních a elektrických dopravních prostředků. Jistě, v této oblasti náleží hlavní iniciativa místním zastoupením (radnicím a magistrátům), ale nedá se nic dělat: jen stát (MD) může definovat podmínky, za nichž se současné ekologické technologie mohou v praxi uplatnit.

+6/−1
2.1.2019 16:43

J37i85ř92í 43A68l51e89x47a 5236666325928

Souhlas, represe fakt není problém. Pan autor asi nejezdí moc podle zákona, když mu tak leží v žaludku....:-P

Naproti tomu elektromobily jsou slepá ulička, přesun ekozátěže jinam, to bych nepodporoval.

+1/0
2.1.2019 21:36

V79i49l41é56m 61B22a70r80á27k 4286247729576

Z vašeho příspěvku na mě funí čecháčkovství, kdy jediným měřítkem "svobody" je jezdit po silnici jak se mi zamane, otravovat nezvladatelným čoklem okolí a hulit v hospodách.

Logické by bylo vyzvat vedení ministerstva dopravy i ŘSD k rezignaci atd.. Po dlouhodobém sledování počínání těchto dvou institucí musím říci, že není řešením, stále někoho vyměňovat. Přešel by někdo jiný a se stejnými postupy by dospěl ke stejně tragickým výsledkům.

Problém ministerstva dopravy a ŘSD spočívá v tom, že nejsou schopné poučit se ze svých chyb, navrhnout změnu prostředí (pravidel) ve kterém působí, pohrdáním volným časem občanů a v nízké veřejné kontrole obou institucí. (Zde je pro srovnání odkaz na polskou GDDKiA stavící infrastrukturu. Jinak, veškeré zápisy z kontrolních dnů, stavební deníky, záběry ze staveb, harmonogramy, vše by mělo být zveřejňováno na síti).

Otázka zní, jak hodláte zabránit, aby se problémy neopakovalo stále dokola? Vždyť nejste schopní uzavřít smlouvu, kde by byly vymahatelné sankce za pozdní předání díla ani donutit stavbaře k práci alespoň na dvě směny. Proč reálně (nemyslím teoreticky) nejde vyloučit nespolehlivé dodavatele z účasti na veřejné soutěži? Kde je nějaká analýza příčiny? Dělá někdo na nápravě? Kde jsou nějaké návrhy na změnu zákonů?

To stejné platí i ohledně nehod a neprůjezdnosti dálnic v případě nepříznivého počasí. Nikdy se nedělá analýza zásahu pro poučení do budoucnosti.

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=692715

+2/−3
2.1.2019 16:38
Foto

R59a44d19e39k 69P52o94l86i61c70k70ý 6181393451234

Vcelku souhlas, jen si myslím, že má být odvolán i za tu D1.

Ani ne snad za to, že byla zablokovaná, ale pokud náš ministr spoléhá na to, že do 16 prosince nenasněží nebo omlouvá podřízené, že na to spoléhali(tím tu kalamitu odůvodňoval) tak tam prostě nemá co dělat-to je diletantství

+1/0
2.1.2019 16:03

M71a77r72e33k 48V67a86l12i22č89e74k 2961669394670

AB vcera ve zpravach prohlasil, ze by T mel pridat...zrejme do kroku, protoze B zrejme premysli o konci jeho ucinkovani ve vlade za mindopravy...tak to cejtim ja

+1/0
2.1.2019 15:39
Foto

T56o67m74á28š 95F93l39a13š13k37a 5615505836621

Ťok bude odstřelen. Každý, kdo byl doposud zlikvidován, tak o tom psal nejdříve tisk svěřeneckého fondu, který neovládá p. Babiš. Ať už jde o letištní salonky p. Šlachtové, či aféry pana Murína a jiné. A jako dárek k Vánocům dostal p. Ťok článek v Mladé frontě dnes. Určitě o tom p. Babiš nic neví, nic nezadal, nikoho neúkoloval. A naprosto náhodou bude p. Ťok v řádu měsíců odvolán. Na to bych si už vsadil.

+9/0
2.1.2019 15:03

M79i85c89h13a40l 45Z14á55k46o10u34c21k75ý 2314364571611

Souhlas, jen Ťok měl být odvolán již dávno. Tedy spíše se neměl ministrem vůbec stát.

+4/0
2.1.2019 15:47

D30a89n 93R40o13z61s70í69v93a74l 3820422290444

Já bych se moc neradoval. I kdyby se tak stalo, tak kdo zaručí že na jeho místo nepřijde ještě někdo horší.

+5/0
2.1.2019 15:54

M40i34c61h37a36l 93Z20á76k36o36u21c63k28ý 2814954691271

Já se také neraduji. Pojede se dál. Ve výstavbě pokročíme mílovými kroky o 6km ročně (za vše může Kalousek a předchůdci, 5 let ve vládě ANO nebylo a ministr nebyl za ANO), buzerace řidičů bude pokračovat, radary všude, piráti sinic pojedou dál,bude se připravovat DOL, na železnicích se zvýší rychlost na 165km/h při investici 100mld.

+4/−2
2.1.2019 16:04

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz