Diskuse
Pryč s Ťokem
Děkujeme za pochopení.
B89o38h21u88š 44H36a57v14e30l
Co tak trest smrti pro kamionáky v levém pruhu. Pomůže?
J57a34r15o39s77l82a82v 41D52u92š53e47k
Co slovo to perla, co věta to lež. Je to řečeno třeba s trochou nadsázky, ale zplodit tolik nesmyslů v jednom blogu, to je na zápis do knihy rekordů.
V53l73a60d24i45m30í85r 64H73r77u40b13ý
K lamentování jen jeden dotaz: kde dohledám údaj o růstu počtu střetů s chodci na přechodech. Jistě jste si to zjišťoval, když tak suverénně víte, že " „užitečná“ přednost chodců na přechodech stojí ročně desítky životů navíc".
Stejně nesmyslná jsou i ostatní Vaše tvrzení.
S68t57a96n42i79s26l64a22v 41B53u65r55i67a94n
Zažili jsme tady daleko horší ministry - tuneláře.
F67r24a83n22t21i82š44e50k 16K79a92d12l49e10c
Ještě jeden příspěvek: https://www.euro.cz/blogy/nesmrtelny-strejda-tok-1434518
Zmiňuje neporazitelný klientelismus na ministerstvu. Už jen proto je třeba rozprášit MD od kupole na střeše až po nejnižší patra sklepů.
Zároveň lze konstatovat, že ceny stavebních prací na dálnicích, silnicích a železnicích mají vskutku velké rezervy. Faltýnka a ANO nám byl sám ďábel dlužen...
L35u44b20o22š 37C81h40l42u16m57s89k62ý
Já s autorem blogu v zásadě souhlasím. Nerozumím ale tomu, proč sem zatahujete Faltýnka. A především, za Ťoka cena výstavby kilometru dálnice stále klesala. Proti Řebíčkovi už je skoro na polovině.
I80v40a17n 52M66i97n19á53ř
Já bych s úvodním titulkem docela souhlasil, ale kde vzít tu jistotu, že následník nebude - ještě horší ??
Z72d83e30n95ě81k 24D15a61n60d63a
Souhlas s Vaším textem současně s výhradami a konkretizací od pana Kadlece.
Osobně mám názor k první části - Babiš. Nemyslím, že si nedovedeme představit částku 3mld. Odhaduji, že se ale vyplácí dle pravidel a právně t.j. nenapadnutelně. Jediné co se ocitlo na hraně tak, že se dá aplikovat žaloba je Čapí hnízdo. Neodůvodněné protahování je tak okaté, že zadává tušení politické objednávky, aby bylo stále dost munice.
V15l66a80d56i97m58í74r 18M18a36l81ý
Kde je brněnská dálnice? Na Kývalce, u Olympie, u Modřic, u Slatiny nebo na Rohlence?
F77r63a31n30t52i68š75e71k 49K45a51d90l69e61c
Souhlasím s Vámi v těchto bodech:
4) Personál MD je mimořádně nevýkonný. Nevím, nakolik je za to zodpovědný ministr, ale personální změny na místě ministra zatím nikdy nepomohly. Proto navrhuji poslancům a senátorům, ale vládu zaúkolovaly tím, že MD dopravy bude zcela zrušeno na dobu cca 1 roku. V průběhu 1 roku bude určený orgán vybírat nové pracovníky, mezi nimiž nebude ani jeden z původních úředníků ministerstva. Nevidím žádnou jinou možnost, jak práci MD zlepšit.
5) Jakékoliv návrhy na změnu či doplnění zákona o provozu na pozemních komunikacích jsou zcela nejapné, v rozporu s rozumem i ustanoveními okolních států. K nápravě navrhuji krok v bodě 4).
F59r89a26n55t67i35š79e55k 93K83a94d20l34e41c
Vážený pane Polanecký, chtěl bych s Vámi souhlasit, ale nemohu:
1) represi na silnicích v ČR jsem za posledních mnoho let nezaznamenal. Dopravní policie ČR je téměř paralyzována nedostatkem peněz na paliva, servis a opravy služebních aut (peníze jdou na vysoké šarže, tj. na stabilizaci personálu). Měření rychlosti nepokládám za represi. Bohužel, Dopravní služba Policie ČR žádnou jinou aktivitu (kromě občasného měření rychlosti, hlavně na dálnicích) nevykazuje a slušné řidiče nijak nechrání proti zvůli těch, co ignorují jakákoliv pravidla i etiku.
2) Problematiku Ministerstva dopravy nelze zužovat jen na silniční dopravu. Stejně důležitá je problematika zejména železniční dopravy. Zajímalo by mne, jak hodnotíte práci MD v této oblasti. Troufnu si odhadnout, že málokdo může být s ní spokojen. Sám za sebe říkám, že MD je v této oblasti stejně nevýkonné, jako v oblasti silniční dopravy. Koridory se sice staví rychleji, než dálnice, ale stále pomalu. Neexistuje strategie pro přesun tranzitní přepravy nákladu ze silnice na železnici (geografická poloha ČR k tomuto kroku přímo napomáhá, vliv na spotřebu paliv a množství exhalací by byl... asi hodně velký).
3) MD ČR je zcela nefunkční v oblasti ekologizace dopravy v ČR (nejen té silniční). I když je ekologický přínos elektro-aut a -kamiónů zatím dosti nevýrazný (nikoliv diskutabilní), MD nevyvíjí jakoukoliv iniciativu, jež by nastartovala v ČR podmínky pro zlepšení situace. Ani nedokáže definovat, za jakých podmínek by bylo možné uvažovat o státní (tj. společenské) podpoře hybridních a elektrických dopravních prostředků. Jistě, v této oblasti náleží hlavní iniciativa místním zastoupením (radnicím a magistrátům), ale nedá se nic dělat: jen stát (MD) může definovat podmínky, za nichž se současné ekologické technologie mohou v praxi uplatnit.
J57i89ř82í 70A94l29e97x75a
Souhlas, represe fakt není problém. Pan autor asi nejezdí moc podle zákona, když mu tak leží v žaludku....
Naproti tomu elektromobily jsou slepá ulička, přesun ekozátěže jinam, to bych nepodporoval.
- Počet článků 153
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3635x