Diskuse

Pryč s Ťokem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Co tak trest smrti pro kamionáky v levém pruhu. Pomůže?

0 0
možnosti
JD

Co slovo to perla, co věta to lež. Je to řečeno třeba s trochou nadsázky, ale zplodit tolik nesmyslů v jednom blogu, to je na zápis do knihy rekordů.

0 1
možnosti
VH

K lamentování jen jeden dotaz: kde dohledám údaj o růstu počtu střetů s chodci na přechodech. Jistě jste si to zjišťoval, když tak suverénně víte, že " „užitečná“ přednost chodců na přechodech stojí ročně desítky životů navíc".

Stejně nesmyslná jsou i ostatní Vaše tvrzení.

0 0
možnosti
SB

Zažili jsme tady daleko horší ministry - tuneláře.

0 0
možnosti
FK

Ještě jeden příspěvek: https://www.euro.cz/blogy/nesmrtelny-strejda-tok-1434518

Zmiňuje neporazitelný klientelismus na ministerstvu. Už jen proto je třeba rozprášit MD od kupole na střeše až po nejnižší patra sklepů.

Zároveň lze konstatovat, že ceny stavebních prací na dálnicích, silnicích a železnicích mají vskutku velké rezervy. Faltýnka a ANO nám byl sám ďábel dlužen...;-(

6 0
možnosti
LC

Já s autorem blogu v zásadě souhlasím. Nerozumím ale tomu, proč sem zatahujete Faltýnka. A především, za Ťoka cena výstavby kilometru dálnice stále klesala. Proti Řebíčkovi už je skoro na polovině.

2 0
možnosti
IM

I91v82a13n 13M31i18n30á49ř

2. 1. 2019 18:15

Já bych s úvodním titulkem docela souhlasil, ale kde vzít tu jistotu, že následník nebude - ještě horší ??

4 0
možnosti
ZD

Souhlas s Vaším textem současně s výhradami a konkretizací od pana Kadlece.

Osobně mám názor k první části - Babiš. Nemyslím, že si nedovedeme představit částku 3mld. Odhaduji, že se ale vyplácí dle pravidel a právně t.j. nenapadnutelně. Jediné co se ocitlo na hraně tak, že se dá aplikovat žaloba je Čapí hnízdo. Neodůvodněné protahování je tak okaté, že zadává tušení politické objednávky, aby bylo stále dost munice.

7 0
možnosti
VM

Kde je brněnská dálnice? Na Kývalce, u Olympie, u Modřic, u Slatiny nebo na Rohlence?

1 0
možnosti
FK

Souhlasím s Vámi v těchto bodech:

4) Personál MD je mimořádně nevýkonný. Nevím, nakolik je za to zodpovědný ministr, ale personální změny na místě ministra zatím nikdy nepomohly. Proto navrhuji poslancům a senátorům, ale vládu zaúkolovaly tím, že MD dopravy bude zcela zrušeno na dobu cca 1 roku. V průběhu 1 roku bude určený orgán vybírat nové pracovníky, mezi nimiž nebude ani jeden z původních úředníků ministerstva. Nevidím žádnou jinou možnost, jak práci MD zlepšit.

5) Jakékoliv návrhy na změnu či doplnění zákona o provozu na pozemních komunikacích jsou zcela nejapné, v rozporu s rozumem i ustanoveními okolních států. K nápravě navrhuji krok v bodě 4).

0 0
možnosti
FK

Vážený pane Polanecký, chtěl bych s Vámi souhlasit, ale nemohu:

1) represi na silnicích v ČR jsem za posledních mnoho let nezaznamenal. Dopravní policie ČR je téměř paralyzována nedostatkem peněz na paliva, servis a opravy služebních aut (peníze jdou na vysoké šarže, tj. na stabilizaci personálu). Měření rychlosti nepokládám za represi. Bohužel, Dopravní služba Policie ČR žádnou jinou aktivitu (kromě občasného měření rychlosti, hlavně na dálnicích) nevykazuje a slušné řidiče nijak nechrání proti zvůli těch, co ignorují jakákoliv pravidla i etiku.

2) Problematiku Ministerstva dopravy nelze zužovat jen na silniční dopravu. Stejně důležitá je problematika zejména železniční dopravy. Zajímalo by mne, jak hodnotíte práci MD v této oblasti. Troufnu si odhadnout, že málokdo může být s ní spokojen. Sám za sebe říkám, že MD je v této oblasti stejně nevýkonné, jako v oblasti silniční dopravy. Koridory se sice staví rychleji, než dálnice, ale stále pomalu. Neexistuje strategie pro přesun tranzitní přepravy nákladu ze silnice na železnici (geografická poloha ČR k tomuto kroku přímo napomáhá, vliv na spotřebu paliv a množství exhalací by byl... asi hodně velký).

3) MD ČR je zcela nefunkční v oblasti ekologizace dopravy v ČR (nejen té silniční). I když je ekologický přínos elektro-aut a -kamiónů zatím dosti nevýrazný (nikoliv diskutabilní), MD nevyvíjí jakoukoliv iniciativu, jež by nastartovala v ČR podmínky pro zlepšení situace. Ani nedokáže definovat, za jakých podmínek by bylo možné uvažovat o státní (tj. společenské) podpoře hybridních a elektrických dopravních prostředků. Jistě, v této oblasti náleží hlavní iniciativa místním zastoupením (radnicím a magistrátům), ale nedá se nic dělat: jen stát (MD) může definovat podmínky, za nichž se současné ekologické technologie mohou v praxi uplatnit.

6 1
možnosti
JA

J51i94ř79í 62A88l17e75x11a

2. 1. 2019 21:36

Souhlas, represe fakt není problém. Pan autor asi nejezdí moc podle zákona, když mu tak leží v žaludku....:-P

Naproti tomu elektromobily jsou slepá ulička, přesun ekozátěže jinam, to bych nepodporoval.

1 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3635x
Prosazuji svobodu, kapitalismus a minimální vměšování státu do života jednotlivců. Bez politické příslušnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy