Diskuse
Pryč s Ťokem
Děkujeme za pochopení.
B50o19h61u29š 10H51a79v61e89l
Co tak trest smrti pro kamionáky v levém pruhu. Pomůže?
J14a51r82o30s38l29a13v 17D19u76š43e34k
Co slovo to perla, co věta to lež. Je to řečeno třeba s trochou nadsázky, ale zplodit tolik nesmyslů v jednom blogu, to je na zápis do knihy rekordů.
V86l17a59d77i14m22í69r 15H64r48u74b45ý
K lamentování jen jeden dotaz: kde dohledám údaj o růstu počtu střetů s chodci na přechodech. Jistě jste si to zjišťoval, když tak suverénně víte, že " „užitečná“ přednost chodců na přechodech stojí ročně desítky životů navíc".
Stejně nesmyslná jsou i ostatní Vaše tvrzení.
S20t11a98n51i73s17l69a41v 13B14u55r55i94a91n
Zažili jsme tady daleko horší ministry - tuneláře.
F37r66a56n45t19i61š63e11k 12K51a95d39l20e56c
Ještě jeden příspěvek: https://www.euro.cz/blogy/nesmrtelny-strejda-tok-1434518
Zmiňuje neporazitelný klientelismus na ministerstvu. Už jen proto je třeba rozprášit MD od kupole na střeše až po nejnižší patra sklepů.
Zároveň lze konstatovat, že ceny stavebních prací na dálnicích, silnicích a železnicích mají vskutku velké rezervy. Faltýnka a ANO nám byl sám ďábel dlužen...
L34u64b76o46š 91C28h28l13u64m45s68k72ý
Já s autorem blogu v zásadě souhlasím. Nerozumím ale tomu, proč sem zatahujete Faltýnka. A především, za Ťoka cena výstavby kilometru dálnice stále klesala. Proti Řebíčkovi už je skoro na polovině.
I91v82a13n 13M31i18n30á49ř
Já bych s úvodním titulkem docela souhlasil, ale kde vzít tu jistotu, že následník nebude - ještě horší ??
Z76d97e91n38ě35k 75D56a98n96d10a
Souhlas s Vaším textem současně s výhradami a konkretizací od pana Kadlece.
Osobně mám názor k první části - Babiš. Nemyslím, že si nedovedeme představit částku 3mld. Odhaduji, že se ale vyplácí dle pravidel a právně t.j. nenapadnutelně. Jediné co se ocitlo na hraně tak, že se dá aplikovat žaloba je Čapí hnízdo. Neodůvodněné protahování je tak okaté, že zadává tušení politické objednávky, aby bylo stále dost munice.
V77l77a59d83i78m48í78r 19M12a72l10ý
Kde je brněnská dálnice? Na Kývalce, u Olympie, u Modřic, u Slatiny nebo na Rohlence?
F79r97a97n29t86i18š69e79k 36K71a47d20l26e71c
Souhlasím s Vámi v těchto bodech:
4) Personál MD je mimořádně nevýkonný. Nevím, nakolik je za to zodpovědný ministr, ale personální změny na místě ministra zatím nikdy nepomohly. Proto navrhuji poslancům a senátorům, ale vládu zaúkolovaly tím, že MD dopravy bude zcela zrušeno na dobu cca 1 roku. V průběhu 1 roku bude určený orgán vybírat nové pracovníky, mezi nimiž nebude ani jeden z původních úředníků ministerstva. Nevidím žádnou jinou možnost, jak práci MD zlepšit.
5) Jakékoliv návrhy na změnu či doplnění zákona o provozu na pozemních komunikacích jsou zcela nejapné, v rozporu s rozumem i ustanoveními okolních států. K nápravě navrhuji krok v bodě 4).
F29r15a63n66t90i22š17e14k 63K34a22d16l56e48c
Vážený pane Polanecký, chtěl bych s Vámi souhlasit, ale nemohu:
1) represi na silnicích v ČR jsem za posledních mnoho let nezaznamenal. Dopravní policie ČR je téměř paralyzována nedostatkem peněz na paliva, servis a opravy služebních aut (peníze jdou na vysoké šarže, tj. na stabilizaci personálu). Měření rychlosti nepokládám za represi. Bohužel, Dopravní služba Policie ČR žádnou jinou aktivitu (kromě občasného měření rychlosti, hlavně na dálnicích) nevykazuje a slušné řidiče nijak nechrání proti zvůli těch, co ignorují jakákoliv pravidla i etiku.
2) Problematiku Ministerstva dopravy nelze zužovat jen na silniční dopravu. Stejně důležitá je problematika zejména železniční dopravy. Zajímalo by mne, jak hodnotíte práci MD v této oblasti. Troufnu si odhadnout, že málokdo může být s ní spokojen. Sám za sebe říkám, že MD je v této oblasti stejně nevýkonné, jako v oblasti silniční dopravy. Koridory se sice staví rychleji, než dálnice, ale stále pomalu. Neexistuje strategie pro přesun tranzitní přepravy nákladu ze silnice na železnici (geografická poloha ČR k tomuto kroku přímo napomáhá, vliv na spotřebu paliv a množství exhalací by byl... asi hodně velký).
3) MD ČR je zcela nefunkční v oblasti ekologizace dopravy v ČR (nejen té silniční). I když je ekologický přínos elektro-aut a -kamiónů zatím dosti nevýrazný (nikoliv diskutabilní), MD nevyvíjí jakoukoliv iniciativu, jež by nastartovala v ČR podmínky pro zlepšení situace. Ani nedokáže definovat, za jakých podmínek by bylo možné uvažovat o státní (tj. společenské) podpoře hybridních a elektrických dopravních prostředků. Jistě, v této oblasti náleží hlavní iniciativa místním zastoupením (radnicím a magistrátům), ale nedá se nic dělat: jen stát (MD) může definovat podmínky, za nichž se současné ekologické technologie mohou v praxi uplatnit.
J51i94ř79í 62A88l17e75x11a
Souhlas, represe fakt není problém. Pan autor asi nejezdí moc podle zákona, když mu tak leží v žaludku....
Naproti tomu elektromobily jsou slepá ulička, přesun ekozátěže jinam, to bych nepodporoval.
- Počet článků 153
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3635x