Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J58i82ř61í 22V10a60c85e85k

26. 3. 2019 11:38

Karma R^. Dnes už se najde jen málo lidí, kteří dokáží takto přemýšlet....

0 0
možnosti
MM

Jak vidno z příspěvků, je to marný, je to marný, je to marný. Ode mne máte, pane Polanecký, karmu, ale bohužel je kolem příliš mnoho lidí, kteří princip osobní zodpovědnosti jaksi nechápou a za pocit falešného bezpečí s úsměvem obětují jakékoliv svobody...

2 0
možnosti
Foto

Za mě karma R^, i když jsem posledně pravým zadním kolem svého VOLVO neopatrně najela na obrubník a nepříjemný asistent na mě hned začal z palubní desky blikat, že je nutné navštívit servis. A byla noc a odjezd jsem neplánovala. Zalitovala jsem svých nedávných euforických výkřiků, že jsem nikdy v minulosti tak úžasné auto, jako je VOLVO neměla a že tohle je tak laskavě bezva a slouží přesně mému tělu, protože VOLVO koheruje s lidskými emocemi. Když jsem další den zkusila odjet, palubka byla vzorně zticha, auto v jízdě spokojeně šumělo a v servisu mi pak řekli, že některé závady si opravuje tenhle stroj sám. Vzpomněla jsem na výrok pana Ray Kurzweila, kdysi jednoho z ředitelů firmy Google, že během pár let převezmou kvantové počítače do svých "rukou" štafetu civilizace na Zemi. Takže lituji, pane Polanecký, ale vnímám empiricky, že zákazníci nebudou tak stateční, aby VOLVO vytrestávali, naopak, budeme asi všichni zbaběle zticha, stejně, jako když se ruší pobočky České pošty vesničanům v zapadlých vesničkách. Nenaděláme nic, nemusí být každý vývoj nutně pokrokem. Děkuji Vám za Vaše psaní, inspirujete mě a povznášíte.

0 0
možnosti
AK

Je to dobrý nápad, ale stále nedostatečný.

Lidská psychika je schopna reagovat a zvládat bez problémů dopravní situace do rychlosti koně, tedy 12 km/h.

A tak se těším, že až to výrobci automobilů pochopí, že takové omezení zavedou do aut.

V tu chvíli bude po smrtelných nehodách...

2 0
možnosti
IB

I11v98o 70B58o29u39š70e

8. 3. 2019 18:25

Volvo tvrdí, že za tím omezením je snaha docílit toho, aby se nikdo v jejich vozech nezabil.

0 0
možnosti
MB

Je to tak. Volvo před lety vyhlásilo, že se v jejich autech snad už v roce 2020 nikdo nezabije. To je nereálná úvaha, ale spadá do snahy firmy prezentovat se jako výrobce bezpečných a solidních aut (tak je také automobilka dlouhodobě chápána). Proto mi i to omezení nepřijde nijak nelogické - a ten povyk trochu nechápu. Zvlášť když sportovní značka Volva (Polestar) omezení nechystá.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby byla u nás na dálnici neomezená rychlost, tak se vymlátíme. V Německu, když předjíždím a dojedeme měrychlejší auto, tak přibrzdí a dodržuje odemne bezpečnost vzdálenost a čeká až dokončím předjíždění, pak to ohrábne a zmizí v dálce, protože já nejdu víc jak 140-150 km. U nás mně dojede auto, nalepí se na zadek mého auta, začne buď troubit, anebo přepínat světla a přitom ví, že předjíždím tiráky a nemám kam uhnout, protože mezi mimi je mezera, že by komár kulky neprotáhl a já mám na tachometru skoro 150 km a ne 130 km.

Kdybych musel zabzdit, tak jej mám za krkem.

4 1
možnosti
AK

Nevím, protože uvažování typu - co by bylo kdyby, je mi trochu vzdálené.

Já mám spíš problém na dálnici z Prahy do Hradce (a zpět), kde mi chybí jízdní pruh pro ty, co chtějí jet rychlostí 130 km/h

V pravém pruhu jedou kamiony 80 km/h, v levém osobní auta rychlostí 160 km/h (výjimečně i víc).

Když jedu v levém jízdním pruhu 130 km/h, tak mě za chvíli někdo dojede.

Já se zařadím do pravého pruhu, abych mu nepřekážel, zpomalím na 80 km/h a čekám za kamionem až budu moci předjet.

Jenže to někdy trvá několik kilometrů, protože v levém proudu se další auta dost rychle blíží a zrychlit z 80 km/h na 130 km/h chvíli trvá.

Chtělo by to 3 jízdní pruhy:

pro kamiony, pro ty, kteří chtějí dodržovat povolenou maximální rychlost a pro ostatní (třeba ve Volvech).

0 0
možnosti

Nejde o to, jak rychle auto jede. U spousty aut není maximálka větší prostě proto, že motor tu pikslu rychleji nerozhýbe.

*

Jde o to, že se tu zase někdo aktivisticky rozhodl vychovávat své zákazníky. Zase nějaký **píp** ví nejlíp, co je správné a hodlá to všem nacpat, přestože se ho o jeho moudra nikdo neprosil.

0 0
možnosti
VV

Az si budete kupovat pristiho Rollse, zkuste se predem zeptat na vykon a maximalni rychlost. :-P;-D

1 0
možnosti
LK

Je zvláštní, jaká se strhla diskuse a jak je autor dehonestován a přitom nikoho nenapadla situace v nákladní dopravě, kde má většina vozidel omezovač na 90 nebo 100 km/h a je naprosto běžné, že uživatel vozidla vyndá příslušnou pojistku a omezovač je mimo provoz. Dalším důsledkem je nemožnost provést rychlý manévr, například předjetí vozidla jedoucí 10-15 km/h pod rychlostním limitem.

3 0
možnosti
BH

Mi to stejně naložené do kopce moc rychlejc nejede;-)

0 0
možnosti
Foto

Představa,že budeme jezdit po dálnici "svobodně",tedy bez omezení rychlosti je pro mě osobně dost děsivá,už dnes tam jezdí plno blbu,kteří chtějí ukázat,že jsou rychlejší než ostatní a zákony pro ně neplatí a potom umírají nevinní lidé....

4 3
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3635x
Prosazuji svobodu, kapitalismus a minimální vměšování státu do života jednotlivců. Bez politické příslušnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy