Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P81e23t76r 13T12o35m86e16k

11. 3. 2019 16:04

Ještě pořád ne.

2 0
možnosti
JL

Nejsvobodněji se žilo za bolševika bankéřům a bursiánům.;-D

3 0
možnosti
Foto

No jak komu, nicméně bývalý ředitel centrální banky v protektorátu agrárník Dvořák odešel na Slovensko, kde pak vydával publikace o přednostech kolektivizace.

0 0
možnosti
Foto

Nežilo se za bolševika svobodněji? Už ten titulek je ptákovina. Srovnávat zločinecký režim ze současnou dobou je hodně hloupé. Přál bych vám v té době žít.

11 0
možnosti
Foto

No je to jednoduché, žilo-li se svobodněji za zločineckého režimu, tak pak sám podsouváte čtenářům myšlenku, že tato charakteristika je případnější pro ten současný. Vždyť tehdy napsal Václav Havel stať "Bezmocnost všemohoucích".

1 1
možnosti
Foto

Nechci být za kverulanta a už vůbec Vám nechci brát právo na vlastní názor, jen mě trochu zaráží Vaše hodnocení období před r.1989, kdy jste, jestli umím počítat, dosáhl toho báječného dětského bezstarostného věku , kdy jste sice už uměl číst a psát, ale hodnotit politickou situaci....to si nejsem tak úplně jistá, možná mladý génius. Já srovnávat můžu, já už něco pamatuji a i když nemám hlavu otlučenou od skákání do stropu samou radostí, jak je všechno senzační, jistě není, ale jsem šťastná, že žiji ve svobodné zemi a nikdo mi nediktuje co můžu, kam můžu a co musím.

17 0
možnosti
LB

Laďko, napsala jste to i za mě. Dík. R^V

6 0
možnosti
Foto

Výstižně napsáno. Já bych ještě zmínil autocenzuru a předpokakanost. Ale nikdo není dokonalý. Za mne výborný článek!

6 0
možnosti
Foto

A teď upřímně, autore, kdybyste si mohl zvolit, v jakém roce teď žít, jak byste podle priority seřadil například tyto letopočty?

1951

1966

1975

1995

2019

(zlomové roky úmyslně neuvádím)

1 0
možnosti
PB

P28e17t39r 72B56u26r67i56a77n

11. 3. 2019 13:37

1966 byl zlomovým rokem! ;-€

1 0
možnosti
Foto

Všechny doby mají své pro a proti a lidé jsou různí. Sám si třeba cením volnosti pohybu. Tchán s tchyní byli za hranicemi jen na ROH výletě v Leningradu a nějaké volně prostupné hranice jim mohly být ukradené. A tak se může stát, že to, co je v jedné době pro, někdo neocení, zatímco to proti mu pořádně zhoršuje život. Sám bych návrat starých časů nechtěl.

2 0
možnosti
Foto

Ale o návrat starých časů vůbec nejde. Minulost nelze vrátit.

2 0
možnosti
VV

Jinak jsem si autor uz nejak oblibil. Vzdy se u jeho clanku vyborne bavim. A samozrejme i v diskusi.

1 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3635x
Prosazuji svobodu, kapitalismus a minimální vměšování státu do života jednotlivců. Bez politické příslušnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy