Čtvrtek 12. prosince 2019, svátek má Simona
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 12. prosince 2019 Simona

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A54n67t86o38n44í47n 15R54e34č83e55k 9245442956720

Já budu čekat jak se bude nyní chovat Klaus junior. ODS byla pro něj jen zástěrka!!

+3/−1
18.3.2019 23:32

L30u83b54o43š 25C30h43l51u40m69s18k95ý 2540335768705

Já s ODSkou skončil po Toplánkově "širokém rozkročení". Musím ale přiznat, že hned potom jsem se při volbách zachoval jako absolutní hňup a naletěl na kecy o pravicovosti a konzervatismu předsedovi jedné nové strany, ze které se nakonec vyklubala zeleno-rudo-černá, eurohujerská parta. (Kdo ví, kterou stranu mám na mysli?:-)) Teď při každých volbách už jen trpím.

+1/0
18.3.2019 22:25
Foto

A56d84a85m 78C39h86a36d87i67m29a 3394760755

Pane Polanecký, myslíte si, že výstup z EU by byl řešením? EU není jen ekonomický subjekt - ale především politický. ODS musí toto reflektovat a chovat se realisticky. Kdyby prosazovala výstup z EU, vystavovala by naši zemi obrovské nejistotě. Podívejte se, jak válčí Velká Británie - země z globálního hlediska daleko většího významu.

I když se mi některé kroky EU nelíbí, nevidím alternativu. Klaus jasně vystupoval proti programu ODS, hlasoval jinak většina v ODS, podporoval politiky z jiných stran a nechoval se kolegiálně. Ve straně již tedy dlouho neměl co dělat. Spíš se divím, že nevyletěl už dřív. To není o respektování jiného pohledu/názoru - ale o jasném rozporu v programu.

Navíc Klaus a pravičák? No.. :-/

+6/−1
18.3.2019 22:05
Foto

A77d14a37m 40C38h78a26d97i33m58a 3584210525

A ještě jedna věc mě napadá.

My máme tak nějak ve zvyku furt jen remcat a hledat ve všem negativa. Ona ta EU mí i dobré vlastnosti. (Skoro se bojím to zde říct.) Co nám v podstatě chybí? V Evropě je od 2. světové války klid, blahobyt a bezpečí. Můžeme volně cestovat a pracovat bez problému v zahraničí. V EU je všude vynikající zdravotní péče - levná a dostupná (jaký rozdíl ve srovnání v USA - to byste koukal, kolik byste tam platil).

Nekoukejme tedy furt jen na ty negativa. Buďme v rámci EU i trochu pozitivnějším členem. Návrat na úroveň národních států jak tomu bylo před 2. světovou válkou vnímám jako dost zpátečnický a nelogický krok - vzhledem k ohromné a nestále se prohlubující globalizaci. Omezení byrokracie a zavedení větší subsidiarity v rámci EU vnímám jako jedno z řešení.

+4/0
18.3.2019 22:17
Foto

P66a94v91e17l 44D46v37o38ř32á47k 5739485874440

O ekonomických "názorech" VK st. mi kdysi vykládal prof. Kosta (ekonom, žijící v Německu v emigraci - najdete na netu), lomiv přitom rukama.

0/0
19.3.2019 12:05
Foto

A15d25a55m 87C41h75a31d10i91m42a 3284500945

A co povídal? Alespoň ve zkratce..

0/0
19.3.2019 12:14

J46i41ř76í 67V86l54a79c38h 3256455108342

Já je do poslanecké sněmovny volil, protože jsem díky VKml objevil Zuzanu Majerovou Zahradníkovou a začal jsem věřit, že by ODS mohla najít zbytky pravicovosti. Do EP jsem váhal, ale už jsem také nabýval přesvědčeni, že jim to hodím. Po sobotě, ale ten hlas raději nechám propadnout, než volit Fialovu ODS.

+1/−1
18.3.2019 20:37
Foto

H46a69n41a 41V75l98k18o90v15á 9775204872534

R^ Mluvíte mi z duše. Až na to že já jsem je doteď posledních asi 5 let volila.

Teď už skutečně nemám koho.

Kdybych chtěla ODS bez názorů V.Klause ml., volila bych TOP 09...takže to znamená opět rozmělnění voličských hlasů a posílení ANO....

+3/0
18.3.2019 18:34

J42o64s63e34f 29K70o16r51e13j18s 5869368108425

A nebo neznamená, vliv VK na voliče ODS je dost sporný, třeba pod dnešním rozhovorem na idnesu dostával docela "za uši".

+1/0
18.3.2019 20:37

J70i29ř57í 59V45l26a72c95h 3746955638312

Já už úplně vidím, jak se teď ODS nahrnou davy voličů, kteří ODS nevolili jen kvůli jednomu řadovému členovi VKml. Tihle dávači za uši stejně spíš budou volit TOPku nebo Piráty.

+3/0
18.3.2019 20:46

J11o86s73e95f 37K50o71r89e76j65s 5359948598815

To je vaše věc, já nic takového netvrdím.

0/0
18.3.2019 20:57
Foto

F75r15a74n63t88i37š66e21k 80K89š71í16r 2899406925

Podle mne je asi jedinou, skutečně pravicovou stranou, strana Svobodných občanů. Jejich program , Úřady na zrušení, nemá žádnou konkurenci.

+2/0
18.3.2019 18:06
Foto

A96d47a90m 38C54h73a52d29i12m31a 3234390725

ovšem bez zajímavých osobností...i ten Mach, který je ani nedokázal dostat do Sněmovny, je už pryč

+4/0
18.3.2019 21:53
Foto

M90a97r39i80e 92J19a30n22d23o97v89á 8871673215596

Skutečně pravicovou stranu nebude nikdo volit, protože u nás chybějí skutečně pravicoví voliči.:-)

+3/−5
18.3.2019 16:48
Foto

M16a84r55i59e 10J82a85n35d42o97v21á 8901473605106

Marek, další, který by tak moc chtěl volit pravici a nemá jakou ;-D

0/−2
18.3.2019 18:04
Foto

R21o69m34a45n 96K51o27z80e18l 4607596103874

No v roce 2006 získala pravice přes 35 %, jenže pak Topolánek prohlásil, že tomu, co slibovali, stejně nevěřil, a pánové Julínek a Říman také k tomu řekli své...

https://www.lidovky.cz/noviny/program-ods-nesmyslny-letacek.A070917_000021_ln_noviny_sko

https://www.lidovky.cz/domov/ln-tlusty-s-rovnou-dani-podvedl-ods-tvrdi-riman.A090424_182938_ln_domov_mpr

0/0
18.3.2019 20:18

D26a77n 24R55o83z63s61í90v71a17l 3540262400974

Karma. Už jsem psal, daleko zajímavější než tato estrádní partaj kde už stejně zbyli pouze esa typu Němcové, Udženiji, Stanjury,Bendy a podobní mistři, ovšem bude co Klaus ml. vytvoří nebo založí a kolik jim přetáhne voličů.

+7/0
18.3.2019 16:10
Foto

M56a93r67i75e 32J10a32n60d39o86v56á 8501343695866

Rozsívalovi chybí pravicová strana. No já se picnu ;-D;-D;-D;-D;-D

+3/−5
18.3.2019 16:19

D14a42n 29R74o34z74s42í19v93a22l 3320152260564

Na Vaši pravicovost nebo levicovost Vám zvysoka kašlu.

+3/0
18.3.2019 16:47
Foto

Z18d43e73n89ě95k 10T49r19i14n64k41e21w93i77t90z 6934533

Pravicovost - nepravicovost, co to dnes znamená? Klaus jr. má pravdu v tom, že EU Merkelové a Macrona je vlastně realizací NOVÉ EVROPY Adolfa Hitlera. To tvrdí němečtí Mehr demokratie i Die linke.

Dnešní EU není tím, čím měla být podle svých zakladatelů - Unii spolkových států. Proto je třeba zrušit Lisabonskou smlouvu a přijmout novou ÚSTAVU UNIE EVROPSKÝCH SVOBODNÝCH STÁTU.

+4/−3
18.3.2019 14:31

V76o15k49o47u46n 66V21l97a78d81i68m92i43r 8232158209388

Jiste pane Trinkewitzi vite kde to tvrdi, prosim o odkaz.

+1/0
18.3.2019 15:15

J34a69n 98Š42v90a95d96l18e41n78k64a 9304199100

Když to říkají postkomunističtí pohrobci, určitě to bude pravda. Také půjde v nové Evropě o zajištění životního prostoru pro německý národ?

+3/0
18.3.2019 16:53

J96o10s43e40f 20H72a79v13r92á36n52e38k 9881501394

R^

0/0
18.3.2019 14:25

V32o94k48o76u79n 71V80l65a29d16i15m17i56r 8492698139658

ODS nikdy pravicovo strano nebyla. ODS byla vzdy stranou vychytralych prekabatenych komunistu, nic jineho.

+2/−1
18.3.2019 14:15
Foto

J98i26ř48í 82T43u25r14n75e96r 8238961285393

Uměl byste definovat podstatu "pravicovosti" a "levicovosti"? Zkuste si to! Obávám se že to,co děláte v článku nemá s těmito kategoriemi nic společného. Vztah k liberalismu není zcela jednoznačný a postoj k EU jako takové nemá žádné levicové ani pravicové podbarvení. Odpůrci EU pouze takto ad hoc dehonestují příznivce EU podle toho, jestli jsou pravicoví nebo levicoví. Jestli vůbec má ještě dnes smysl mluvit o pravici, tak asi pouze ve vztahu občana a státu. Tam jsou ideje ODS i TOP09 pravicové, ale věřit jim můžeme až když jim dáme prostor je naplnit.

Naopak kromě ČSSD, která se za to nemusí stydět, se levicově chová ANO, i když i u něho je nutné mluvit spíše o populismu, protože je schopno v zájmu úspěchu ideologicky oscilovat naprosto neuvěřitelně.

+2/−2
18.3.2019 14:04

J96a69r53o78s52l38a34v 97L23i61m29a 1305707591

Vase prvni veta me prinutila napsat tuto poznamku, pane Turnere.

Zakladni rozpoznani "pravicovosti" je, ze politika země MUSÍ byt postavena na moznosti obcana (jedince) se rozhodnout o všech jeho nutnych potřebách, pomoci vyberu z mnoha moznosti. Stat ma jen urcit zakladni podmínky v moznostech toho vyberu a podmínky hygieny.

"Levicovost" je spolecnost, ktera predala svoji osobni svobodu obcana do rukou statni organizace, ktera rozdeluje pracovni vysledky obcanu podle uvazeni "elity" statu. Ta DIKTUJE vse a obcane jsou povinni nasledovat tyto rozhodnuti.

Jen podotykam jednu skutecnost. CR nemela a nema spravnou pravicovou stranu. Pravicove "odvary" se snazily uskutecnit v ODS a TOP09. O EU se ani nebudu zminovat.

+1/0
18.3.2019 15:56

D53a52n 72R96o85z79s12í68v85a84l 3400152560654

Podstatné je, že až na některé fanatiky nějaká pravicovost nebo levicovost voliče už vůbec nezajímá.

+1/0
18.3.2019 16:11

J43a63r67o14s68l16a18v 85L77i58m79a 1255337231

Asi mate pravdu, pane Rozsivale. Ti radeji se uchyluji k nadavani. To je utesuje, jak bodre se k tomu "marastu" postavili.

+1/0
18.3.2019 16:44

J70a90n 49Š68v81a95d83l14e46n68k54a 9554419210

Tak něj si pořád nemůžu vzpomenout na to, co levicového ODS provádí. Můžete mi osvěžit paměť? Nebo snad platí, že dnes jediným znakem pravicovosti je odpor k EU? Tomu se snad ani nechce věřit. Nabízíte nějakou smysluplnou alternativu?

+9/−2
18.3.2019 13:18

J89a50r20o65s53l93a91v 66L94i84m65a 1135547841

Ano mohu, pane Svadlenko. Napsal jsem to jiz panu Turnerovi. Vam to zopakuji pro uplnost.

Zakladni rozpoznani "pravicovosti" je, ze politika země MUSÍ byt postavena na moznosti obcana (jedince) se rozhodnout o všech jeho nutnych potřebách, pomoci vyberu z mnoha moznosti. Stat ma jen urcit zakladni podmínky v moznostech toho vyberu a podmínky hygieny.

ODS NIKDY tuto politiku nedelala a nedela. Velka skoda!!!

+2/−1
18.3.2019 16:02

J46a63n 20Š18v30a32d52l62e70n68k23a 9164959610

Nikoli “musí”. Vždy jde především o směrování. Nežijeme v ideálním světě. A mimochodem, ptal jsem se spíš autora.

+2/0
18.3.2019 16:55

J67a83r98o31s46l63a40v 45L47i88m74a 1225567271

To MUSI, pane Svadlenko, je zakladem konzervativni strany. Jestli vypustite tento princip, prestavate byt konzervativni stranou. Svoboda jedince v osobnim rozhodovani, je povinost pravicove strany tomu jedinci to rozhodovani umoznit. Kazdou socialistickou vymozenost postupnou politikou odstranit. Vedle toho, vzdelavat obcany v krocich a sile byt svobonym obcanem

+2/0
18.3.2019 18:32

J96a56n 12Š85v20a27d11l91e83n18k90a 9304129680

A ještě jste neodpověděl na otázku. Ta zněla, co levicového ODS provádí.

0/0
18.3.2019 16:56
Foto

F28r67a13n81t34i78š59e98k 33K97š29í55r 2639106105

Projděte si zákony, které schvalovala pravicová vláda a parlament pod vedením ODS a nenajdete tam zákony, které by rušily státní zasahování do životů a majetků jednotlivců. ODS to jsou pravicové kecy a v reálu brutální pragmatismus.

+4/0
18.3.2019 18:01

J79a71r81o42s77l49a24v 51L25i59m93a 1755567651

Dekuji pane Ksire. Presne receno!!!

0/0
18.3.2019 18:18

J97a39r61o55s49l25a44v 30L55i53m52a 1445727771

Vite pane Svadlenko, je asi tezke vam vysvetlit levicovou politiku ODS, kdyz neberete v uvahu, co jsem napsal. Proto pro vas po lopate.

Jestli ODS nebyla a neni pravicova strana podle definice kterou jsem napsal, vsechno levicatske podporuje. Hovorim o programech, ktere stat diktuje obcanum. V premierstvi Necase, Topolanka a take Klause zadne zmeny k me definici neudelali. Snad jen druhy pilir (nestastne organizovany) byl slabou zkouskou. Privatizace se vymkla z rukou (protoze Klaus zapomel na tvrda pravidla), bankovnictvi musel socialista dat doporadku a jinak prace clenu ODS znicila tu malou nadeji pravicove strany. Dnesni prace strany nenasvetsuje lepsi vysledky. To mne mrzi snad nejvice.

+1/0
18.3.2019 18:14

T52e86o85d28o80r 45B30e18z90d50ě40k 5864840898633

Když její europoslanci volili za předsedu EK komunistu Barrosa, bylo to pravicové? Když vymysleli socialistickou "solidární daň", jen aby ukájeli závist voličů ČSSD?

0/0
19.3.2019 10:15
Foto

Z67d81e62n10ě14k 56B50á63r56t34a 2473534397565

Máte pocit,že pravicový politik se má účastnit demonstraci a akci za spoluúčasti komunistů,jako junior?Ten Vás tzv.konzervativní pravičáka má ke komunistům blíž nez všichni ostatni...

+10/−3
18.3.2019 12:26
Foto

Z47d22e31n94ě70k 16M52a80t51u88š69k47a 7278926415476

Klaus ml. nesymbolizoval nic, kromě sebestřednosti, neschopnosti přiznat někdy svoji chybu a nemožnosti s kýmkoliv se domluvit.

A to není zrovna kapitál, s kterým by se mohl stát vůdčí osobností.

+15/−3
18.3.2019 12:26

J58i73ř14í 43K70u63č88e76r89a 5258521814396

Pravda, ale sedět na Hradě se s tím dá, že jo. ;-)

+1/−1
18.3.2019 13:09

T76e27o88d95o69r 46B20e82z48d72ě68k 5674960748193

Lepší nálepky na něj už vymyslet neumíte? A zhodnotit jeho názory taky ne?

0/0
19.3.2019 10:10

J28o62s67e79f 26K39o40r15e16j80s 5819428788605

...brutálně diriguje každodenní život lidí,"

Může se tady někdo o tu každodenní brutalitu svého života podělit ?

+7/−1
18.3.2019 12:15

J40i80ř39í 61K65u98č16e40r69a 5988131454766

Rád si příležitostně vychutnám dobrý rum, tuzemák se brutálně nedá. ;-)

+1/0
18.3.2019 13:12

J22o63s30e93f 97K94o31r79e25j15s 5339298708955

R^ Muj oblíbený

https://eshop.dobrydarek.cz/pivni-darky-a-alkohol/diplomatico-reserva-exclusiva-vlastni-design/?variantId=15531&gclid=EAIaIQobChMIsqLzldiL4QIVC53tCh2R-AXUEAQYAyABEgK46fD_BwE

0/0
18.3.2019 13:28
Foto

P11a59v64e63l 39D38v10o16ř92á18k 5369265454570

Vám nepřipadá brutální v ráno vstát a jít do práce, případně pro podporu? ;-D

+1/−1
18.3.2019 14:01
Foto

P62a62v60e49l 55D39v36o69ř38á68k 5289215844610

Marek vstává rád a hned frčí do práce! ;-D

0/0
18.3.2019 18:41

K45a59r59e46l 59S74t86r69ž72a97n53o80v22s81k34ý 1308875145

Je to trochu pomotané. V bývalých komunistických zemích jsou městští liberálové pravicoví, levicový je venkov. Naopak v západních zemí je městský liberál levicový. To, co píšete, by pak sedělo spíš na Vídeň než na Prahu. A že by měl Klaus mladší pravicové myšlenky? Spíš mi to připomínalo myšlenky fašistické.

+10/−3
18.3.2019 12:14

A86n93t63o78n56í70n 65T19i56c54h30e37r93a 6116698803936

Větou "Každý rozumně uvažující člověk vidí .... " jste to zabil hned na začátku. Netřeba číst dále.

+11/−1
18.3.2019 12:08

J18i55ř90í 66K85u21č12e87r72a 5788821404816

Přesně, demagogie jak vyšitá, "každý to vidí", ale "většině to nedošlo". V několika případech existují jedinci co si skutečně myslí, že jejich názory sdílí většina, pravda je ale spíše taková, že se jedná o vědomý pokus manipulovat s příjemci oné informace na podobný výrok napojené tak, aby se s ní ztotožnili.

+3/0
18.3.2019 13:23

T88e25o86d93o90r 96B57e58z64d95ě66k 5124140318593

Netřeba číst, ale třeba lézt do diskuze a ignorovat téma. Aha

0/0
19.3.2019 10:11

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz