Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každý režim potřebuje svoji mládež. Staré lidi už nepředělají, ti volí svoje komouše, Zemana a SPD.

1 2
možnosti

Ale, jsem dost starý ale komouše, Zemana, Pitomia, Klause, Kalouska, Piráty, soc.dem, Zelené a jiné socany, bych nikdy nevolil!

Můj syn nemá problém, nesnáší socany, ví, že Putin je lump a machometáni zlo. Asi výchovou!

1 0
možnosti

Zajímavé... Já televizi mám, ale nikdy jsem doma (ani nikde jinde) pořad Zprávičky nezahlédl. Vy jste opravdu pechfógl.

1 1
možnosti

Tak to někdy zkuste. Dnes 18:40, těsně před Večerníčkem. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J24o17s85e85f 89B42á31r58t15a

1. 10. 2019 14:47

Četl jsem příspěvek, ve kterém autor rozebíral týdenní hlášení Andreje Babiše a zrovna se jednalo o jeho cestu do USA. Autor to hodnotil vysoce pozitivně, ve smyslu, že za Andrejem Babišem je vidět kus dobré práce. K jakémukoliv žvástu se srotí houf politologů (o které bych ani kolo neopřel.) A tady nic. Navrhuji České televizi aby se zabývala týdenním hlášením Andreje Babiše, je to přece jenom předseda vlády a pokud to ČT nezajímá je něco špatně. Ale to by musel parlament neschválit výroční zprávy ČT.

1 0
možnosti

J10a91k94u58b 85Š14o97l29c

1. 10. 2019 13:30

Zprávičky jsou asi to nejzrůdnější na ČT, ale pozor i na zahraniční seriály ve Studiu Kamarád.

2 1
možnosti

Já už dávno Déčko smazal z programů, takže u nás doma neexistuje.

3 1
možnosti

Kamaráda jsem donutil ať to s dětmi sleduje, potom to vymazal a zámků televizor.

0 0
možnosti

J68i69r42i 55B69o13r

1. 10. 2019 11:38

Neposílejte děti do školy. Já jsem to svým dětem vždycky dovysvětlil. A že bylo co, v 70tých letech, tak o tom nepochybujte.

4 0
možnosti

Nemáte televizi a někdo se pokouší prostřednictvím ČT vychovávat vaše děti.

Zajímavé! :-/

3 4
možnosti

Moc mi to nemyslí a tak si nechám napovídat. Zcela jsem se tedy ztotožnil s AB a zejména MZ. Noviny nečtu a z pořadů sleduji pouze Barrandov. Tam se dozvím vše potřebné. Oceňuji jasnozřivost pana Soukupa. Všechno ví a odhaluje. Už na vojně jsem se těšil na politruka npor. Vejdělka,(VÚ Sušice), kterého ve čtvrtek nahradil vrchní velitel vojsk pan Zeman. Jeho lektorské vedení má opravdu úroveň a tak na týden vím, co si mám myslet! Mozek vymytý nemám a naopak, duši čistou! Pryč s poplatky zlotřilé TV ! Dnes je úterý, pravda, již tápu. Nevím, kterou nohou mám vyrazit z domu! Už aby byl čtvrtek ! Tam se zase zorientuji ... :-)

4 1
možnosti
Foto

Nás prcek kouká na Lolu a Karlíka,kamarádka Loly je černá holčička.To je taky špatně?

3 3
možnosti
Foto

Našemu prckovi máma zákazala koukat na tyto pořady, kde jsou děti od muslimky po černocha a všichni pomáhají zaostálému bílému chlapečkovi. Odpovídat, proč má ta holčička šátek, když není zima a kdo je ten černý chlapeček, ten také u nás žije, nějak nebaví. Prostě je to pomalé příprava na multikulty společnost,která začíná od dětí. Ty se snáze dají ovlivnit.

13 1
možnosti

Mám smůlu, že občas někde zahlédnu zprávičky ČT...

Z výše citovaného lze usoudit, že se autor pohybuje v místech a mezi lidmi, kteří si pouštějí nejen ČT, ale rovnou i Zprávičky...

Jinak si nedovedu vysvětlit tu zahádu, že občas zahlédne zprávičky ČT

Leda, že by nám snad taky vymýval mozek stejně, jako Zprávičky ČT vymývají mozky dětem...

5 9
možnosti

A že má autor třeba malé děti se kterými je "povinen" jako správný rodič sledovat dětské pořady Vás nenapadne :-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3635x
Prosazuji svobodu, kapitalismus a minimální vměšování státu do života jednotlivců. Bez politické příslušnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy