Středa 11. prosince 2019, svátek má Dana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 11. prosince 2019 Dana

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70a23r72t53i64n27a 60M35o51u30d35r80á 7850273936549

Vypadá to, že v následujícím období by se s pohřby doprovázenými státními poctami mohl roztrhnout pytel. Když Gott, po něm Chramostová, tak proč ne mnozí další? Zdůvodnění se vždycky nejaké najde....

+3/0
7.10.2019 18:06

A23d63a58m 18J21a26k51e19š 2716325636570

Mě jen zaráží, že u paní Chramostové její spolupráce s STB tak nějak nevadí...

+6/−1
7.10.2019 13:32

J41o69s77e96f 71N42o29ž19i84č96k56a 5775461949866

Moralistkám typu paní Kielbergerové samozřejmě ne...

+5/−2
7.10.2019 13:37

M29i62c76h67a69l 28K29a45n12d42a 7620737543715

Protestuji proti vaší citaci výroku pana Rychetského. On neřekl, že státní pohřeb si zaslouží POUZE paní Chramostová.

On řekl, že pokud si takový pohřeb někdo zaslouží, pak je to právě ona. Z toho v žádném případě nevyplývá, že by si nezasloužil nikdo další. Vaše tvrzení je tedy lež.

+11/−1
7.10.2019 11:50
Foto

P63a80v41e63l 12M92a81c52h37a19č52e96k 5831692263

Nečiníte dobře, neboť nehodnotíte spravedlivě (když pominu, že hodnotíte cosi, o čem máte slabší povědomí).

+4/−3
7.10.2019 11:35

T16o80m71á25š 38B31r56y94k64n92a39r 1215347753642

Máte naprostou pravdu, je to dost nechutné. Místo aby se uctily obě osobnosti, tak se tu vede naprosto nechutný spor, kdo si státní pocty založí víc Rv

+6/0
7.10.2019 11:26

T18o68m73á47š 30B25r24y23k43n11a15r 1765347673242

zaslouží

0/0
7.10.2019 11:33
Foto

J71o44s58e28f 94B61á90r57t26a 7490172858766

Vážení blogeři, berete si do huby Gotta, Chramostovou Nohavicu, Kryla a jejich prohřešky vedle jejích úspěchů. Byla svinská doba a za tu nemůžou ti umělci ale my všichni. My všichni, (až na pár výjimek) kteří jsme chodili k nesvobodným volbám a házeli to komunistům. Volil jsi komunisty, tak nesuď druhé! Napiš blog, až se sám s tím srovnáš.

+5/0
7.10.2019 10:35
Foto

R70a72d81k56a 76K72i10e83l33b45e49r11g90e66r37o23v32á 6543317370504

ano a ta výjimka je přesně paní Chramostová

+2/−6
7.10.2019 10:37

M30a93r61t15i79n12a 27M20o57u97d23r38á 7470523696299

Svého času výjimkou nebyla, byla dokonce aktivní členkou KSČ, čímž se nikdy nijak netajila.

+1/0
7.10.2019 18:10

J10i60ř66í 40Ř48e97z19n27í14k 4932622433925

Zhotovila ostatním postýlku, v níž pak další generace byli nucení už vyrůst.

0/0
7.10.2019 19:10
Foto

R94a84d58k36a 49K77i29e51l95b70e81r73g74e46r35o71v53á 6243677930744

Martino, děkuji Ti, že mě dobudoucna míjíš, protentokrát nebudu připomínat, proč Ti tykám... je to proto, že nějak vzácně chápeš právě to, co ji šlechtí a co mnozí jiní slavní mlží až hanba. Ano...netajila se tím a považovala to za selhání, to zkrátka pro mne znamená osobnost bez mindráků. Přiznat se...čili - Děkuji Ti za podporu

0/0
7.10.2019 19:56
Foto

R54a70d69k19a 80K95i51e87l75b17e64r75g64e13r37o79v20á 6123907980164

Tak když sajrajt, tak sajrajtRv

Paní Chramostová je mravní ikonou něčeho, díky čemuž Vy můžete napsat sajrajt.

A zcela upřímně, kdyby se její pohřeb stal jako u Havlíčka Borovského nebo Máchy demonstrací části národa a manifestací pro upozornění právě odcházející morálky a toho, že v růžovém políčku politiky se nakonec usadí křiklouni bez potřebného mnohovrstevnatého kreditu jako Vy, budu první, kdo tohle bude kvitovat s nadšením.

+4/−7
7.10.2019 10:34

S13l89a83v66o73m60í82r 54B59e79n94e49š 6282507240874

Vy si neustále budete myslet, že politika někdy mohla být kolbištěm morálky.

Nikoli, nebyla a nebude. A ti, kteří nejvíce o morálce v politice žvaní, bývají často ti nejvíce ušpinění.

+12/0
7.10.2019 11:16
Foto

M26i67c81h77a62e30l62a 27K96l19í43m97o90v42á 6219758945672

Jj, ti jsou nejhorší. Morálku v politice nepřipomínat, nepraktikovat! Národ už se přidá. ;-)

+4/0
7.10.2019 11:37

O50l79d84ř52i17c44h 67H42r25e36j68s35e46m62n23o91u 6932433184317

S tou mravní ikonou bych to nepřeháněl. Paní Chramostová byla také členkou strany a také podepsala spolupráci. Já ji nesoudím, jistě k tomu měla dobré důvody, ale nedělejte z ní, prosím, Ježíše.

+4/−1
7.10.2019 13:29
Foto

R52a82d37k66a 68K63i27e84l62b27e68r29g54e59r98o43v12á 6723607470194

s Vámi se bavit budu, Vy mi za to na rozdíl od některých stojíte. To jste docela trefil s tím Ježíšem. Děkuju. Určitě víte, že jeho cesta života byla i o pochybeních. Mimo jiné i proto je ten příběh silný, protože je o člověku v celku.

Není tolik důležité, co se stalo v minulosti, pokud z toho umíte vyvodit závěr a posunete se a dokážete dnes a denně dokazovat, že ta chyba pro vás měla smysl- posunula Vás k tomu líp. Vlasta Chramostová a Arnošt Lustig je pro mne právě ten přesah, nakonec i Karel Gott. Dokázali v době svobody, kdy nemuseli, říkat, co kde udělali, co kde bylo jejich osobní chybou, cíleným postojem - já chtěl jlavně zpívat, ale kdo se vzepřel, měl konec(KG),... ale nedělali to, jako to dělá půlka blogu a dost lidí vůbec, že hledali omluvy pro to, co bylo přece fajn, aby to použili jako zástěrku svých přečinů v mělnění toho děsného systému. Šli naproti věcem osobních proher. Za mne je to rozměr, který každý nemá. Paní Chramostová je na tom podobně jako herec Štěpnička - mámu měl jako dítě semletou kriminály a měl možnost jí pomoct... Paní Chramostová je ukázkou se vším všudy, jak režim člověka semlel. Šla pak - posléze naproti i v negativních rolích věcem, kdy člověka svinská politika a strach zažene do kouta jako v antickém dramatu a on je nakonec špatný.

A pan Lustig - Už vidím někoho, kdo zvedne ruku pro smrt Milady Horákové a má sílu to na všech besedách o sobě uvádět jako pravdu bez uhnutí tváře a nemlžit. Jsem vlastně ráda, že jste užil cosi z Bible... velmi ráda. Síla člověka není jen v tom, že byl jedinečně dobrý. Dobrý je tehdy, když umí říct - hrála jsem jako mladá i v budovatelských věcech, no protože ta kariéra, co jsem dělala, mi byla v tu dobu vším:) A pak jsem si řekla, že ne...

hezký den

+5/0
7.10.2019 14:05

J30i14ř35í 58Ř70e72z80n83í98k 4472762663725

A co komu pomůže pozdní lítost?

+1/−3
7.10.2019 14:50

M24a67r52t28i83n52a 26M81o78u97d67r49á 7800853626799

No nepomůže.

+2/0
7.10.2019 18:13

M88a31r82t69i22n32a 77M11o17u96d90r46á 7110633786919

Hezké, že jste připomněla mámu JIřího Štěpničky semletou kriminály. Je totiž dobré si připomenout, že ji odsoudili r.1952 na základě provokace StB. A to v době, kdy paní Chramostová byla onou členkou KSČ, a to až do r.1969, tedy do období čistek, během nichž se počet členů KSČ snížil o více než 300 000 (67 147 vyloučeno, 259 670 komunistům bylo členství zrušeno). Tito odpadlíci obvykle následně přišli o své pracovní pozice, případně byli vyloučeni ze studií, jejich další kariérní postup byl zcela znemožněn. Ocitli se tedy ve stejné pozici jako paní Chramostová. Nikdo je za to ovšem dnes nevynáší do nebes.... Jméno paní Chramostové jsem mezi těmi, kdo podepsali žádost o milost pro paní Štěpničkovou, bohužel nenašla.

+2/0
7.10.2019 18:28
Foto

R61a80d44k40a 89K83i88e18l31b36e50r16g67e18r89o86v27á 6133207260924

https://www.respekt.cz/tydenik/2018/28/vlasta-chramostova-a-jeji-znovuzrozeni

podle mě něco, co navzdory všemu uvedenému úctu zaslouží. Víc opravdu, Martino, nemám.

0/0
7.10.2019 21:20

P95e60t91r 89N50e20d85v61ě79d 5809250288747

Přesně vystiženo. Hysterické a ukvapené reakce proti vládě a Zemanovi a prakticky nic nemá kýžené výsledky. Sice budou odpůrci vlády prezentovat státní pocty pro paní Chramostovou za svůj úspěch, ale bude to zase těžko uvěřitelné. Kdyby ve všem nesoudili dne před večerem....

+6/−1
7.10.2019 9:18

J87i98ř50í 32Ř89e15z41n73í48k 4842802703435

Gott s Chramostovou bezesporu ten mumraj na jejich hrobech vidí a budou chodit jeho aktéry strašit až do skonání světa.

+1/0
7.10.2019 9:00

P98e17t13r 29S96k52á61l97a 2647304520500

A co spustilo tyhle nechutnosti? Nebyl to náhodou ten ukvapený a nesmyslný Babišův návrh na státní pohřeb Karla Gotta odsouhlasený na mimořádném zasedání vlády?

+10/−5
7.10.2019 8:00

J48a72r12o55s50l55a34v 86N91á30p89r45s93t23e15k 6845296

nebyl.

+6/−5
7.10.2019 8:07

P56e75t21r 28S17k21á78l57a 2607824710660

A co tedy?

+5/−2
7.10.2019 8:16

L75i32b78o97r 80H51l41a39d27i96k 5399568835507

Jakýkoliv výrok Babiše je okamžitě negovan.....

+4/−5
7.10.2019 8:43

P77e26t67r 34S83k47á76l78a 2187544410320

Jakýkoliv ne. Jen ty hloupé.

+10/−2
7.10.2019 8:53
Foto

M41i61r33k97a 89P71a61n30t26l97í21k47o23v71á 1727543118583

Vy jste se nikdy nedopustil omylu - ukvapeného výroku? Jste trapný... Čekat jen na to, kdy se některý člověk tzv. uřekne, zmýlí- ať už je to politik nebo nepolitik, je ubohost... Nechci se zastávat A. Babiše, ale on to nakonec "vzal zpět," a něčeho takového, se i my, ostatní, dopouštíme velmi často. :-/

+3/−4
7.10.2019 10:31

P45e64t44r 65S42k61á89l36a 2977344880960

Každý se dopustí omylu. Ne každému ale ten omyl odsouhlasí na mimořádném zasedání vláda. Takže pokud je tu někdo trapný, je to celý ten vládní ansámbl.

+11/−2
7.10.2019 11:13

J23a34r66o58s19l79a15v 29N17á67p93r63s34t79e15k 6295216

On to je spor především hloupý.

Snad se to už vyjasnilo a obě strany dají pokoj.

+3/0
7.10.2019 7:59

J22o74s31e77f 58N18o76ž87i74č28k71a 5175631729376

S první větou naprostý souhlas. Ohledně té druhé se obávám, že je to trochu utopické přání a zejména v případě "kavárníků" těžko splnitelné.

+8/−4
7.10.2019 8:50

P40e28t83r 86S80k63á61l92a 2497804510770

On má někdo výhrady s posledním rozloučením s Karlem Gottem na Žofíně?

+6/−2
7.10.2019 8:56

J69o79s40e62f 56V69y24s85k58o67č28i64l 5258890709442

Nedají. Kavárníkům k tomu bude stačit sebenepatnějčí záminka.

+3/−1
7.10.2019 9:09

S60l43a21v52o93m65í33r 15B94e27n48e56š 6602807810954

Při veškeré úctě k úpaní Chramostové jako disidentce si myslím, že byla jednou z desítek dobrých hereček. Byla velmi dobrá, ale nebyla naprostým unikátem, zatímco pan Gott byl jako zpěvák naprosto jedinečný a neopakovatelný.

+17/0
7.10.2019 7:47

J16i40ř16í 17K43i65n25d46l 2488867773717

Gott byl jako zpěvák byl zpěvák stejný jako byl Pavel Novák, Karel Černoch a další a nebyl nic vyjímečného. Štaidlové uvažovali zda podpoří Pavla Nováka anebo Gotta a zvítězil Gott. Goto byl naprostý unikátem, který dokázal plout s proudem a díky komunistům byl to, co je. Bez podpory komunistů byl nebyl nic. Komunisté nechali utéct do zahraničí stovky inteligence, ale Gotta ne. Tojo potřebovali a on potřeboval je.

+2/−7
7.10.2019 9:32

S10l29a71v89o91m26í42r 16B68e97n82e13š 6562357670384

Takže podle vás Gottova nesmírná obliba například v nekomunistickém západním Německu byla důsledkem toho, že Gott měl podporu komunistů?

+9/0
7.10.2019 10:19

J31i67ř34í 77K85i31n57d83l 2828637103947

No bez podpory a souhlasu komunistů mohl vyjet tak do Horní Lhoty, ale ne na západ. Slyšel jste jej, co zpíval v západním Německu? V Německu, měl popularitu mezi straším publikem. Gott se tam etabloval především jako šarmantní tenor, který vnáší teplo do duší maminkám a později i babičkám – nepěl dominantně pro dcery.“. Na německých albech Gotta byly i takové písně, jako je Kalinka , nebo Moldau, do němčiny nazpívaná Vltava Bedřicha Smetany. To, co Gott tam zpíval šlo proti populární hudbě i když některé písně, které zpíval se chytly i v Německu, jako Lady Carneval nebo Kávu si osladím(jako Ein Stückchen Zucker mehr) Třeba jeho nejpopulárnější skladba v Německu nazvaná „babička“, tak se jedná o svižnou melodii, jež se blíží hudbě venkovských veselic, zpěvák rozverným hlasem vpletl harmonizující dětskou vzpomínku na babičku, která vařila, tancovala, smála se... a šířila kolem sebe štěstí.

+2/−2
7.10.2019 12:12

I28v74o 14Ž17á87č60e15k 9750552579637

Pane Kindle, melete nesmysly. Já jsem nikdy nebyl Gottovým fandou, protože ten tzv. střední proud, který on převážně zpíval, mi nic neříkal. Ale ta největší blbost, kterou jste napsal, je, že by bez podpory komunistů nebyl nic. Jak ta podpora konkrétně vypadala? On by se stal slavným zpěvákem i v demokratické zemi. Ano, on se s komunisty snažil vycházet dobře, ale jen proto, aby mu dali pokoj, ne aby mu pomáhali. Tak se ostatně chovala většina z nás, kteří jsme v té době žili. A další pitomost je, že komunisté Gotta "nenechali utéci". Jakým způsobem mu v tom mohli zabránit?

+9/0
7.10.2019 10:26
Foto

P43a48v75e37l 18D56v12o59ř18á97k 5859255804610

Gott naopak Husáka hezky utáhl na nudli, když slíbil, že se vrátí pod podmínkou, že bude moct volně cestovat do zahraničí.

+5/−2
7.10.2019 11:00

S10l85a77v70o86m17í38r 26B47e87n93e93š 6752257950304

Znamenitý postřeh!

My dva si moc často kladné body nedáváme. Mnohem častěji je to naopak, ale teď uznávám, že jste to v jednom trochu rozvinutém souvětí napsal výborně!

+1/0
7.10.2019 11:14

J90i81ř72í 13K90i38n19d93l 2498367803137

Takže pane Žáčku, Gott měl přístup do nahrávajících studií, což bylo mnoha umělcům odepřeno. Celá jaho kapela vlastnila diplomatický pas a mohla kdykoliv vyjet do ciziny, bez kontroly celníků. To bylo u nás něco nevídaného. Měl v televizi vlastní pořad, který měl u nás málo kdo. V radiu měl stálý přístup. Byli umělci,které tehdejší rozhlas nevysílal. Byl dán zákaz. Je znám dopis, který psal Gott Husákovi v době, kdy se mluvilo o jeho emigraci a Gott jeho pravdivost a jeho podpis přiznal. Tam je mimo jiné napsáno..."Chceme se vrátit před naše publikum, v případě, že se přesvědčíme, že zásahy, o kterých v dopise hovořím, byly pouze součástí složitého konsolidačního procesu," zakončoval Gott svůj dopis. "...pevně věřím, že jak já, tak i oba moji autoři najdeme ve vaší osobě a vaší moudrosti porozumění pro naši složitou situaci, která rozhodně není lehká." Gott později řekl ""Husák nás vyzval. Ne dopisem, ale přes obchodní misi ve Franfurtu," . "Tam si nás pozvali a řekli nám, že je tu od nejvyššího šéfa taková nabídka, že dohadovat se přes telefony a dopisy není dobré. Tak že nám zaručuje, že se to vysvětlí a že nebudou žádné persekuce, že nám nikdo neublíží. Vrátili jsme se, abychom to dojednali, a pak jsme pokračovali v našem turné."Mně připadal ten člověk (Husák) jako velice dobrý člověk, inteligentní, i v zahraničí na něj měli velmi pozitivní názor".Vyzval (k návratu) nás, my jsme to akceptovali, a protože dodržel slovo, bylo by nevhodné o něm mluvit špatně."

+1/−3
7.10.2019 12:20

I91v95o 41Ž58á33č54e87k 9730362149677

To, co jste napsal, je zřejmě pravdivé. Ověřovat si to nebudu, ale věřím Vám. Jenže to vůbec není v rozporu s tím, co jsem napsal já. Gott byl s bolševiky konformní, nechtěl si to s nimi rozházet. Ti, kteří si to s nimi rozházeli, měli život těžký, to je jasné. Ale byli i takoví, kteří lezli bolševikovi do zadku víc než Gott, a přesto dokázali lautr velké kulové s přehazovačkou. Já jsem reagoval na ten nesmysl, že Gott dosáhl svého úspěchu s podporou komunistů. Představuji si, jak ho Husák učil zpívat. On se mohl s nejvyššími bolševiky dohadovat na nějakých podmínkách jen proto, že už předtím něčeho dosáhl.

0/0
7.10.2019 15:55

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz